This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
jij kan lekker praten haha vorig jaar lag het hele net werk eruit ook bij free.

Tsjah, noem me gek, maar tot nu toe hebben wij ALTIJD nog kaarten kunnen krijgen, dus als je gewoon met een paar man zorgt dat je achter de pc zit zou het moeten lukken..
 
zijn er nog mensen die naar Masters of Ceremony in de 013 (tilburg) gaan?

Het lijkt me wel VET feest. Maar ik heb verjaardag die dag. Misschien als ik me chick zover kan krijgen dat ze er ook zin in heeft dat ik present ben.

Line-up is wel helemaal wild
 
las het op pf, had een kerel naar q-dance gebelt ervoor
t kwam wat geirriteerd op mij over. omdat hij het niet zou kunne vinden zou het lulkoek zijn?
 
Ik had het ook al lang op PF gelezen hoor,maar wat daar gezegt word hoeft niet waar te zijn,ik zou niet weten waarom ze die info zullen delen met andere mensen?
Ik zou iig niet alles geloven wat er op pf gezegt wordt,maar dta moet jij zelf weten
 
Gisteravond naar Pendulum geweest in Atak Enschede.. Mijn god, dat geluid gaat harrrrrrrrrdddddddddddddd.. Het piept nu nog aan alle kanten, die bas dreunt zo gruwelijk hard door die zaal heen :winner: .. Vond het wel net iets te, want het begon wat te 'galmen'.. Mocht daar nog eens een hardcore avond zijn, dikke aanrader!!
 
Gister pussy motherfuckers geweest in arnhem, was ook echt vet feestje. Prima vermaakt nuchter, alleen tot 10 uur sochtends niet uitgehouden, om half 9 toch echt maar naar huis gegaan Vanavond naar poing in druten, lokaal feestje altijd lachen
 
Nope, vanavond paasparty in Bentelo hier bij ons.. Wat een ontzetten onbenullig zuipfeest wordt dat!! Haha, wat een chaos elk jaar!
 
Status
Not open for further replies.