Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
T geluid was inderdaad niet super, had wel harder verwacht... en balen dat de er geen kluisjes meer waren.. maar gelukkig hadden wij een appartementje in de buurt van het gelredome.. ong. 10 minute lopen.. dus wij ff snel jassen enz. terug weze brenge.. maar toch mega feestje :)

Dat met die kluisjes was echt zwaar slecht, moest naar de auto heen en terug lopen en nu dus flink ziek (ik was al niet helemaal lekker :X ).
We werden om half 12 - kwart voor 12 al gebeld dat de kluisjes op waren.

Sow was echt vies koud heb nog half uur in mn t shirtje na een taxi lopen zoeken :o . Hadden er trouwens nog meer mensen op Qlimax last van storing met gsm ofzo? Had vol ontvangst maar kon niet bellen/smsen. Paar maten van mij hadden het zelfde probleem heb dus heel de avond bijna niemand meer terug kunnen vinden. Verder heb ik me wel vermaakt.
Komt doordat er teveel gsm-signalen in de lucht zijn en vaak ook door de harde geluiden (bass etc.) dat het signaal gestoord wordt.

Wij hebben daarom de afspraak dat we altijd met de groep linksvoor in de zaal staan. Is soms nog altijd even zoeken, als er meerdere zalen zijn, maar je weet meestal toch wel in welke zaal de muziek word gedraaid, die de meeste in de groep waarderen.

EDIT: Komende week nog mensen TimeWarp?

Join the club, dacht dat ik gaar was haha maar jij :D, trein had nog een of andere technische storing. wij gingen pas slapen rond 10u. tot vanochtend haha!

Join the club, dacht dat ik gaar was haha maar jij :D, trein had nog een of andere technische storing. wij gingen pas slapen rond 10u. tot vanochtend haha!

goed bezig :P

Dat was ik idd
Was volgens mij in dezelfde staat als Thomas:+
Zelfs nog een heftruck gejat daar op het eind :X

Heftrucks jatten, wasbak pissen etc. etc. was me weer het feestje! Op naar Dirty dutch :#

Qlimax was wel ok, vorig jaar vond ik het stukken beter!
Veels te weinig kluisjes, we hadden vip (is normaal kluisje inbegrepen). Daar was het net na 11 uur al op. Gelukkig bij ingang q nog een kluisje kunnen bemachtigen.
Ook het geluid was minder als vorig jaar, net zoals de show eromheen. Lijkt wel of ze op alles aan het bezuinigen waren...

Om 2 uur nog even linksvoor geweest, even podium op gegaan. Maar niemand van hier gezien verder.

Tuurlijk, die organisatoren van qlimax zijn niet gek, ze hoeven al niks geen budget meer te besteden aan reclame's ed want het is toch al binnen 1 uur uitverkocht, ook zullen ze minder gaan aankleden omdat het toch snel is uitverkocht en de mensen toch wel komen.

Ik vond de show van Qlimax altijd maar niks. Vooral de opkomst van de dj's dat er eerst 10 tot 15 minuten duurt. Iedereen in de zaal staat stil met een mobieltje in de hand. Gewoon knallen met die muziek daar kom ik toch voor en niet dat er 1 of andere dj verkleed het podium opkomt. Boeit me echt totaal niet. Sorry maar moest er even uit ;)

Ik vond de show van Qlimax altijd maar niks. Vooral de opkomst van de dj's dat er eerst 10 tot 15 minuten duurt. Iedereen in de zaal staat stil met een mobieltje in de hand. Gewoon knallen met die muziek daar kom ik toch voor en niet dat er 1 of andere dj verkleed het podium opkomt. Boeit me echt totaal niet. Sorry maar moest er even uit ;)

Joooh, ze moetten op school toch kunnen laten zien dat ze op Qlimax zijn geweest!!!

Qlimax was wel ok, vorig jaar vond ik het stukken beter!
Veels te weinig kluisjes, we hadden vip (is normaal kluisje inbegrepen). Daar was het net na 11 uur al op. Gelukkig bij ingang q nog een kluisje kunnen bemachtigen.
Ook het geluid was minder als vorig jaar, net zoals de show eromheen. Lijkt wel of ze op alles aan het bezuinigen waren...

Om 2 uur nog even linksvoor geweest, even podium op gegaan. Maar niemand van hier gezien verder.

ben je me nu al vergeten *D

Status
Not open for further replies.
Back