MHRntt TJ-tuning 26 November 2010 #381 bartj said: linksvoor hoelaat? zet ik het weer ff in me telefoon kan ik het niet vergeten +pippi+ Click to expand... 2 uur weer doen?
bartj said: linksvoor hoelaat? zet ik het weer ff in me telefoon kan ik het niet vergeten +pippi+ Click to expand... 2 uur weer doen?
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 27 November 2010 #383 [5th] Douwe said: Gaan er mensen naar: Thunderdome. Reset. XQ. ? Click to expand... nee niemand :+ congrats trouwens! :#
[5th] Douwe said: Gaan er mensen naar: Thunderdome. Reset. XQ. ? Click to expand... nee niemand :+ congrats trouwens! :#
Wieger JS-TUNING 27 November 2010 #384 Thomass said: Nog iemand zin in een Fabulous meeting? :# Click to expand... ik ben er ook. sta in zaal 2
Thomass said: Nog iemand zin in een Fabulous meeting? :# Click to expand... ik ben er ook. sta in zaal 2
Loek92 Well-Known Member 27 November 2010 #385 [5th] Douwe said: Gaan er mensen naar: Thunderdome. Reset. XQ. ? Click to expand... Kaartjes voor Thunderdome zijn vandaag gekocht
[5th] Douwe said: Gaan er mensen naar: Thunderdome. Reset. XQ. ? Click to expand... Kaartjes voor Thunderdome zijn vandaag gekocht
bartj HousePaus 27 November 2010 #386 MHRntt said: 2 uur weer doen? Click to expand... is goed 2uur links voorin Ben te herkennen aan een flinke tribal tattoo en tattoo op mijn linker onderarm en een wit of zwart hempie :7 hmm...vanacht ook lekker 2 uur geslapen en vandaag geen tijd om meer te slapen word weer wat vanacht/morgenochtend
MHRntt said: 2 uur weer doen? Click to expand... is goed 2uur links voorin Ben te herkennen aan een flinke tribal tattoo en tattoo op mijn linker onderarm en een wit of zwart hempie :7 hmm...vanacht ook lekker 2 uur geslapen en vandaag geen tijd om meer te slapen word weer wat vanacht/morgenochtend
Thomass euner 27 November 2010 #388 Wieger said: ik ben er ook. sta in zaal 2 Click to expand... Ok, ik heb waarschijnlijk een witte v-hals aan van tommy hilfigher, sprijkerbroek en zwarte schoenen. Weet niet of ik jou nog herken na wat alcoholische dranken
Wieger said: ik ben er ook. sta in zaal 2 Click to expand... Ok, ik heb waarschijnlijk een witte v-hals aan van tommy hilfigher, sprijkerbroek en zwarte schoenen. Weet niet of ik jou nog herken na wat alcoholische dranken
ErwinZ GC Member 27 November 2010 #389 [5th] Douwe said: Gaan er mensen naar: Thunderdome. Reset. XQ. ? Click to expand... XQ ga ik heen! Gefeli! :*
[5th] Douwe said: Gaan er mensen naar: Thunderdome. Reset. XQ. ? Click to expand... XQ ga ik heen! Gefeli! :*
MHRntt TJ-tuning 27 November 2010 #392 ErwinZ said: Volgende week nog mensen naar XXlerator btw? Click to expand... Miss wel ja. Eerst vanaaf qlimax!
ErwinZ said: Volgende week nog mensen naar XXlerator btw? Click to expand... Miss wel ja. Eerst vanaaf qlimax!
Wanksta BaMed 27 November 2010 #394 Veel plezier qlimax gangers. Ik ga toch een veel mooiere lazershow zien deze avond. Straks met wat mensen aan de 2ci
Veel plezier qlimax gangers. Ik ga toch een veel mooiere lazershow zien deze avond. Straks met wat mensen aan de 2ci
malco poopyboner 27 November 2010 #395 Thomass said: Nog iemand zin in een Fabulous meeting? :# Click to expand... bartj said: linksvoor hoelaat? zet ik het weer ff in me telefoon kan ik het niet vergeten +pippi+ Click to expand... MHRntt said: 2 uur weer doen? Click to expand... MHRntt said: Miss wel ja. Eerst vanaaf qlimax! Click to expand... Ik is @ fabulous vanavond.
Thomass said: Nog iemand zin in een Fabulous meeting? :# Click to expand... bartj said: linksvoor hoelaat? zet ik het weer ff in me telefoon kan ik het niet vergeten +pippi+ Click to expand... MHRntt said: 2 uur weer doen? Click to expand... MHRntt said: Miss wel ja. Eerst vanaaf qlimax! Click to expand... Ik is @ fabulous vanavond.
Wieger JS-TUNING 27 November 2010 #396 Ok lache, dat linksvoor gedoe is bij qlimax he malco, niet dat je heel de avond linksvoor staat bij fabulous maar thomas ik ben in zaal 2. en vast wel overal ergens. ik herken jou wel.
Ok lache, dat linksvoor gedoe is bij qlimax he malco, niet dat je heel de avond linksvoor staat bij fabulous maar thomas ik ben in zaal 2. en vast wel overal ergens. ik herken jou wel.
malco poopyboner 27 November 2010 #397 Wieger said: Ok lache, dat linksvoor gedoe is bij qlimax he malco, niet dat je heel de avond linksvoor staat bij fabulous maar thomas ik ben in zaal 2. en vast wel overal ergens. ik herken jou wel. Click to expand... Weet ik, maar bartj reageerde op thomas en MHRntt reageerde op bartj en zegt later dat ie bij climax is, vandaar . edit: Faal!!! zie nu dat ik het verkeerd lees van bartj :+
Wieger said: Ok lache, dat linksvoor gedoe is bij qlimax he malco, niet dat je heel de avond linksvoor staat bij fabulous maar thomas ik ben in zaal 2. en vast wel overal ergens. ik herken jou wel. Click to expand... Weet ik, maar bartj reageerde op thomas en MHRntt reageerde op bartj en zegt later dat ie bij climax is, vandaar . edit: Faal!!! zie nu dat ik het verkeerd lees van bartj :+
Wieger JS-TUNING 27 November 2010 #398 bartj said: kaartjes van qlimax di ik aanbood zijn verkocht Click to expand... MHRntt said: Linksvoor is meestal wel ruimte bij qlimax Click to expand... --- Thomass said: Nog iemand zin in een Fabulous meeting? :# Click to expand... --- bartj said: linksvoor hoelaat? zet ik het weer ff in me telefoon kan ik het niet vergeten +pippi+ Click to expand... Volgens mij gaat ie toch naar qlimax hoor? Maar iig, waar kom jij voor?
bartj said: kaartjes van qlimax di ik aanbood zijn verkocht Click to expand... MHRntt said: Linksvoor is meestal wel ruimte bij qlimax Click to expand... --- Thomass said: Nog iemand zin in een Fabulous meeting? :# Click to expand... --- bartj said: linksvoor hoelaat? zet ik het weer ff in me telefoon kan ik het niet vergeten +pippi+ Click to expand... Volgens mij gaat ie toch naar qlimax hoor? Maar iig, waar kom jij voor?
Thomass euner 27 November 2010 #399 Komt goed mannen! Wordt een mooie avond :# Wij vertrekken met een bus á 70 man