Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
straks Qnallen :D
Linksvoor word lastig met t podium in de breedte, linksvoor is zo'n ruim begrip dan :P
Ik heb t toch veels te druk om te meeten vanavond, we zijn met 150man geloof ik :W

zekers. ik ben er om half 12 ofzo.

1 uur begint paul. dan blijf ik ook de rest vd nacht in zaal 2, dave clark len faki, bart skills gregor tresher allemaal goeie in 1 zaal. prima :)

lektroluv al te vaak gezien dusja die skip ik mooi

Half 12 ben ik er al ff. Indien te herkennen aan een roze pet en een bult op ze hoofd :+
Sta ws ook veel bij thomas.

ff om alles de wereld uit te helpen kga nr qlimax , loop rond 2 uur ergens links voorin . Een dikke vage gast met wit hempie , rozenkrans en stik vaag. Kan niet missen tik me ff aan ofzo als ik voorbij loop :p checl jullie daar

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kNkcKJY4CEk&feature=player_embedded"]YouTube - Noize Suppressor presents Sonar World Tour[/ame]

Held :W

Benieuwd hoe die het in de usa gaat doen.

Last edited:
Hoorde dat het geluid weer matig was.

Valt me op dat de meesten jongens die naar de meesten feesten gaan Qlimax 1 van de mindere feesten vinden. Terwijl lui die alleen naar Qlimax gaan het fantastisch vinden.

Ben zelf 4x in het Gelredome geweest en voor mij geen Gelredome meer.

Geluid hing heel veel af van waar je stond. En leek wel ofdat ze elk kwartier de bass opnieuw moesten instellen, beetje vaag.

Sfeer maakte heel veel goed. En psyko punkz en noisecontrollers die ook gewoon half uurtje kwamen knallen was gewoon top.

Leuk feestje iig ;)

Hoorde dat het geluid weer matig was.

Valt me op dat de meesten jongens die naar de meesten feesten gaan Qlimax 1 van de mindere feesten vinden. Terwijl lui die alleen naar Qlimax gaan het fantastisch vinden.

Ben zelf 4x in het Gelredome geweest en voor mij geen Gelredome meer.

Geluid daar zal ook nooit top worden, vanwege de vorm van 't stadion lijkt me. Hardbass ga ik wel heen, gewoon omdat 't zo dichtbij is :P Qlimax ben ik 1x geweest, maar daar zal ik niet snel nog eens naar toe gaan. Voornamelijk om 't volk wat er loopt.

En psyko punkz en noisecontrollers die ook gewoon half uurtje kwamen knallen was gewoon top.

De Psyko Punkz stonden gewoon in de line-up hoor;)

Ik ben er niet geweest en zal er denk ik ook nooit heen gaan.
Ik moet rauwe hardstyle of hardcore hebben, maar als ik achter elkaar naar Stephanie, Wildstylez, Brennan Heart, DBSTF of een Headhunterz moet luisteren word ik denk ik echt gek;(

Last edited:
zo eindelijk thuis van qlimax .
Meeting niet kunnen vinden , was er waarschijnlijk te zat of te vaag voor :P

Wel kut dat toen we om 12 uur aankwamen we geen kluisjes konden huren. Dus vest in de auto gelaten.
Met min2 in een hempie lopen word je niet vrolijk van :P

Sow was echt vies koud heb nog half uur in mn t shirtje na een taxi lopen zoeken :o . Hadden er trouwens nog meer mensen op Qlimax last van storing met gsm ofzo? Had vol ontvangst maar kon niet bellen/smsen. Paar maten van mij hadden het zelfde probleem heb dus heel de avond bijna niemand meer terug kunnen vinden. Verder heb ik me wel vermaakt.

Sow was echt vies koud heb nog half uur in mn t shirtje na een taxi lopen zoeken :o . Hadden er trouwens nog meer mensen op Qlimax last van storing met gsm ofzo? Had vol ontvangst maar kon niet bellen/smsen. Paar maten van mij hadden het zelfde probleem heb dus heel de avond bijna niemand meer terug kunnen vinden. Verder heb ik me wel vermaakt.
Dat heb ik op bijna alle grote feesten;(
Er zijn dan gewoon teveel telefoons op een hoopje dat je niks meer kunt:Z

Status
Not open for further replies.
Back