Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Have fun mensen :*

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=G_i-o_BvWg4&feature=player_embedded"]YouTube - Sinterklaas & Technoboy at XXlerator Wie zoet is krijgt lekkers[/ame]

:D :winner:

Voor mij een uurtje rijden. Had vanavond wel willen gaan, maar met dit weer heb ik er geen zin in :P

Ga volgende week wel weer knallen op Loudness :#

Nightmare valt ook weer vies tegen vind ik. Word alleen maar ouwe crap gedraaid. Promo die van de hak op de tak steeds wat anders draaide, ttm, industrial, oldskool en dat door elkaar, Daymar met der vage set, EA te schreeuwen, predator en vince met oude grijs gedraaide rommel. Zometeen boze vuist nog zien te overleven. En dan hopelijk bij partyraiser en tieum nog even lekker los gaan.

Energie niveau is ook -50 ofzo buhhh

Last edited:
xxlerator was geslaagd, ben zelf gaan bobben want maatje van me had vannochtend zijn auto om een boom gevouwen. Heb me goed vermaakt:W

Pa-Pa-Pa-Pa-Partyraiser :D :D

Wat een held blijft het toch ook. Die heeft voor mij het feest toch goed gemaakt. Heb echt de hele zaal rond staan springen :D

''We doen nog 1 nummer'' (kom laat het Zanzibar zijn...laat het Zanzibar zijn).........Woooooooohoooooooaaaaaaaaa eeehhhhh :D

Status
Not open for further replies.
Back