Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
ook weer goed vermaakt met me vage kop op nightmare8)

Zag net even wat foto's die me vriendin had gemaakt :P
Maar goed dat ik een 3D bril op had :P vriendin had me zonnebril geclaimed.

Alleen wat duurde het alle jezus lang om te foulleren en door te kunnen lopen . was totaal niet druk bij de ingang en deden er meer dan een uur over om binnen te komen.

Partyraiser en tieum waren welden van de avond :love:

dit was de eerst ekeer dat het hatelijk lang duurde.
Dat domme wijf wat mij moest foulleren zei WOW:o jij bent groot , ik zseg zo en mag ik nu doorlopen?
NEE even foulleren duurde verdomme 5 min :O

Ik zei zie je dat ik niks bij heb :P uur later kwam ik dr tegen met me vage kop , toen keek ze me flink raar aan :D

Maar zorg idd ook dat ik voortaan voor 11 uur binnen ben

Wij waren rond kwart voor 2 binnen, ook geen wachtrij. Kerel zat wel flink bij m'n ballen te graaien, laatst bij fucking basterds ook al. Voel je je toch wel bijna aangerand door een kerel, had het een lekker wijf geweest maakt het me toch minder uit :P

Voor 11 uur trek ik echt niet joh. Zou het dan al rond 5 uur zat zijn.

Ik wil ook altijd zo laat mogelijk, maar mn maten camperen het liefst voor de deur heb ik 't idee.. uurtje of 12/1 uur binnen is prrrrrrrrrrrrriima :)

ook weer goed vermaakt met me vage kop op nightmare8)

Zag net even wat foto's die me vriendin had gemaakt :P
Maar goed dat ik een 3D bril op had :P vriendin had me zonnebril geclaimed.

Alleen wat duurde het alle jezus lang om te foulleren en door te kunnen lopen . was totaal niet druk bij de ingang en deden er meer dan een uur over om binnen te komen.

Partyraiser en tieum waren welden van de avond :love:

was jij ook die dude met die 3d bril op fabulous?

Ik wil ook altijd zo laat mogelijk, maar mn maten camperen het liefst voor de deur heb ik 't idee.. uurtje of 12/1 uur binnen is prrrrrrrrrrrrriima :)

Irritant is dat, heb ook een maatje die zo vroeg mogelijk wil, ik ga liever ietsjes later als de grootste drukte voorbij is :p

Ik wil ook altijd redelijk laat binnen zijn. Anders ben ik al snel weer uit gekakt :P

Zaterdag Loudness! Opzich wel zin in, alleen zie een beetje op tegen de reis :P Wel jammer, want zaterdag komen ook de New Kids bij Dieka :+

Bitch :P

Voor mij is 't 2 uur en 26 minuten met de trein 8P Wordt ook nog aan 't spoor gewerkt :| Denk dat ik gewoon met de auto ga, dan maar wat rustiger aan doen daar.

Defqon, 3 uur in een bus zitten|(
Was opzich nog niet zo erg. Heenweg is altijd nog gezellig en terugweg heb ik van de parkeerplaats totdat ik eruit moest geslapen:W

haha lange reis vind ik ook niks , 2 dames die altijd met me mee naar feesten gaan wilde graag naar fusion. was uitverkocht dus toen wat anders laten zoeken. Wilde ze godver naar syndicate:L 350km enkele reis. vond het best kheb heen gereden en zij omdebeurt terug :+

Doe ik nooit meer overigens zo tering lang voor een feestje.

Status
Not open for further replies.
Back