Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
@Loek: Aha oke, daarna idd gewoon door met TGA :W. Dom dat me dat ook niet was opgevallen :P

Hoe wel ik in 1e instantie niet eens zou gaan begin ik toch wel goed zin te krijgen in zaterdag. Hoef ook voor het eerst dit jaar een sniet zelf te rijden dus lekker een keer aan de zuip :#

Ik kan ook meerijden naar Masters met iemand, denk dat ik ook maar ga, en dan lekker aan de zuip :)

Niet helemaal zeker of dit het goede topic is, maar komt iemand wel een op "Seen" in paradiso (maandelijks feest)? Afgelopen vrijdag daar geweest en zeker voor herhaling vatbaar!

Sinds Thrillogy heb ik ook wel weer zin in een feestje! Was genieten 8)

Aan het eind hadden we een volle doos raketjes gehaald omdat we nog aardig wat munten over hadden. Binnen de kortste keren stond het bom vol bij ons. Hahaha..

Was zelfs iemand die een buisje ghb wou ruilen voor een raketje 8P

Beterz :W

Is een kleine meet nog zinvol?...weet niet hoeveel man er gaan van hier?
Sowieso ik, jij en misschien Extera en superspnl?
Dan heeft een meeting denk ik niet zoveel zin:rolleyes:

Heb er ook gruwelijk veel zin in.
Vanavond eerst even stampen op Massive hier in de kroeg, morgenmiddag werken, en daarna gassen:love:

Ja wie gaat nu allemaal naar Masters? Ik moet alleen nog even kijken of paar maten van me mee gaan en dan ga ik zeker. Is maar 5 minuutjes rijden komt goed uit dus :p

kaartje voor masters komt net uit de printer :W
// edit: niet dat het veel uit maakt, maar wat een saaie kaart zeg :p

Daarom print ik 'm altijd in ''grijstinten'' uit :+

Verdomme, kan vanavond mee rijden naar XXlerator, maar moet er morgen echt vroeg uit :X

doe ik ook meestal :P ga ze binnenkort allemaal nog een keer uitprinten en in een map doen voor de grap

foto van de opbouw van vanavond stond op PF
79665251.jpg

Last edited:
Over 20 minuutjes aanlopen naar de bus, heb er zin in!
Alleen jammer dat een maat vandaag ziek is geworden en niet meekan.
Gelukkig kan nu nog een andere maat mee:)

Sjezus eerste en laatste keer dat ik naar Belgenland ga voor een feest, wat een hoereneind rijden is dit joh vanuit Drenthe.

Status
Not open for further replies.
Back