SiRoj CBR600 FSport 3 November 2010 #146 Hahahaha, er komt weer een mafkees bij op de foto en dan is het nog een SF-er ook 8P
Erik. Running 3 November 2010 #149 bartj said: Die met da brilletje? Dat ben ik 8) Click to expand... Doet me sterk aan dit soort foto's denken; Buiten die chicks natuurlijk...
bartj said: Die met da brilletje? Dat ben ik 8) Click to expand... Doet me sterk aan dit soort foto's denken; Buiten die chicks natuurlijk...
bartj HousePaus 3 November 2010 #150 Dat komt waarschijnlijk omdat mijn vriendin ineens naar de hardcorezaal wilde. En erwinz mij ineens riep hey we moeten nog ff groepsfoto maken
Dat komt waarschijnlijk omdat mijn vriendin ineens naar de hardcorezaal wilde. En erwinz mij ineens riep hey we moeten nog ff groepsfoto maken
superspnl Nick 3 November 2010 #153 Ja Qlimax sowieso Vraagje zoek nog 4 kaartjes voor Qlimax voor paar vrienden. Wil ook best wel wat betalen, als ik maar garantie heb dat ik binnen kom met de kaartjes! Iemand nog een paar over?
Ja Qlimax sowieso Vraagje zoek nog 4 kaartjes voor Qlimax voor paar vrienden. Wil ook best wel wat betalen, als ik maar garantie heb dat ik binnen kom met de kaartjes! Iemand nog een paar over?
Rick Well-Known Member 3 November 2010 #154 mijne word Qountdown. Heb niet zoveel met Qlimax, ondanks dat het wel lekker bij mij in de buurt is.
ErwinZ GC Member 3 November 2010 #160 Tickets voor Loudness binnen :W Het is wel een takke eind reizen, maar ik heb 't er wel voor over