Hahaha die gast schrok zich zelf ook dood. Toen we naar huis gingen zeg ik, vriend geef die camera maar aan mij mee voor je ouders die straks vinden. Was die moeilijk aan het doen en snapte die niet waarom. Dag erna zegt ie, Tering! Liep ik er zo bij, ja is toch maar goed dat je die camera mee genomen hebt
Ergste vind ik dan altijd nog dat ze een oooo zo geweldig feest gehad hebben, terwijl ze niet eens weten hoe ze erbij gelopen hebben en wat ze allemaal gedaan hebben. Hele avond stil gestaan hebben staan spacen en denken dat ze hele avond hebben staan stampen en los zijn gegaan x|.
Ook heel jammer is dat de groep mensen die ik beschrijf steeds groter word en voor mij steeds meer het feest verpest. Drugs gebruik vind ik prima, maar houd jezelf wel een beetje in de hand.
Haha, laat die lui toch lekker, hoe verlepter je er uit ziet hoe beter je je voelt.. Tis dat ik me de laatste tijd nog een beetje charmant wil vertonen, maar eerder had ik daar dus echt wel dikke lak aan!
Mja ik heb dan misschien ook een heel andere kijk op een feest .
Denk ook dat ik 1 van de weinige ben die het interesseert hoe een setje gedraaid word. Waar een ander voor de 6x in 10min vrolijk mee staat te klappen op een nummertje van EA loop ik bijv al de zaal uit en ga ik wel even pissen en eten halen.
Haha, laat die lui toch lekker, hoe verlepter je er uit ziet hoe beter je je voelt.. Tis dat ik me de laatste tijd nog een beetje charmant wil vertonen, maar eerder had ik daar dus echt wel dikke lak aan!
Denk dat het ook wel komt doordat de pillen laatste tijd weer meer mdma bevatten als een jaar terug bijvoorbeeld. Veel hebben er geen benul van en mikken er toch gewoon een hele in dan.
of nog meer dan een half pakketje m in je glas laten vallen omdat je er iets in wilt gooien.. Vervolgens ben je het glas zat, at je dat glas en dan besef je ineens wat je naar binnen hebt gewerkt ..
Gast had 3 van die Oranje Qtjes op ofzo. Maar hij was niet echt lam heeft de hele avond bijna niet stil kunnen zitten. Achja zo lang die zich goed voelt en zich vermaakt