Sjezus wat een kut geluid hier zeg :X....De echte diepe bass is ver te zoeken vind ik.
edittus/
Word er maar niet beter op, iedereen staat ook stil, geluid is kut, je kunt ook gewoon praten. Echt slechtste feest ooit. Lig nu liever voor dood op de bank tv te kijken.
deze reacties had k een beetje verwacht,
zo te horen hebben ze niets aan het geluid gedaan na black. toen was het geluid ook poep.
gister naar time out geweest, met b-front daar. sodeju die gast kan draaien zeg :W
volgende week hws weer daarheen, met zatox
wel heel veel sjappies en wannabe's daar , jongetjes mt nike's, trainingsbroek hc tshirt en hc petje, die dan niet kunnen hakke, en waar je aan ziet dat ze nog nooit n feest hebben meegemaakt :+
Ik vond Masters wel vet
Geluid was inderdaad bagger en er stonden inderdaad ook teveel mensen stil.
Maar er was wel genoeg ruimte en daar heb ik dan ook goed gebruik van gemaakt!
Heb tot 4u constant staan raggen, daarna was ik een beetje op, maar toen nog gewoon rustig doorgegaan tot het einde.
Ik vond het een geslaagde nacht!
Vond geluid ook echt bagger, toen ik binnen kwam en iedereen stond doodstil er bij dacht ik wat is dit? Toch nog wel aardig kunnen vermaken tot een uur of 4 en erna was ik echt helemaal naar de klote Toen ben ik rest van de avond ook maar op de tribune gaan zitten. Had er iig meer van verwacht.
Klopt, maar na 4 uur was ik toch wel dood. Alleen had ik toen steeds pijn in mijn rug als ik stilstond (heb ik vaker op feestjes:'() dus vanaf 4 uur maar gewoon rustig door gegaan met af en toe ff raggen op een lekker nummertje.
Ik heb je al 2x een pm gestuurd voor die xsh roost uitlaat maar nogsteeds geen reactie en zie wel dat je online bent. Ontvang je de pm's gewoon niet als dat zo is zou je mij dan even een pm willen sturen?