Fun/Shit Topic #19

Fun: Verschillende scooter onderdelen op marktplaats gezet
Fun: Direct reactie, iemand die mijn voorspatbord en koppeling wilde kopen, zou afgelopen vrijdag geld hebben overgemaakt.
Shit: Niets op rekening, dus persoon een berichtje gestuurd of hij het nog nodig had ja/nee
Fun: Had het nog nodig, zou het afgelopen weekend regelen
Shit: Afgelopen weekend nog steeds geen geld op mijn rekening, had intussen al een andere geïnteresseerde maar gezegd dat ik het spul wss al verkocht had
Shit: Vanmorgen krijg ik telefoon van die 1e dude (jongen met marrokkaans straattaal accent/dialect) of ik ook alleen het voorspatbord wilde opsturen want de koppeling was eigenlijk voor zn mattie maar die had nog niets van zich laten horen.
Fun: De beste jongeman vriendelijk uitgelegd waarmee hij bezig was en hem verteld dat die z'n rotzooi maar ergens anders vandaan moet halen.
Fun: Andere persoon een appje gestuurd of hij nog geïnteresseerd was, die jongen maakte direct geld over vanochtend en heb zojuist het pakketje op de post gedaan !

Shit: vorige week iemand tegen me auto gezeten, geen brief ofcourse
fun: sneeuw
fun: spelen in de sneeuw met een vriend en auto's
FUN: vriend mijn auto geraakt, waar ik schade had
Fun: hij mag hem dus gaan spuiten :W:W:W:W

shit: het is winter en heel nederland gedraagt zich als een stel 6 jaar oude meisjes
shit: al dat gezeik dat het knmi/meteoconsult er niks van kunnen, omdat het niet BIJ IEDEREEN flink gesneeuwd heeft :x

fun: sneeuw!!! lekker glijden in de auto

Fun: iedereen zeuren over kou en sneeuw
Fun: sinds vandaag ook airco in woonkamer :D heerlijk die kou terwijl t buiten 30+ is :7

vakantie huis in spanje had dat ook :W...

laatste tijd denk ik er steeds vaker aan om huis te bouwen op curacao, grond heb ik al...

Das niet verkeerd zeg.

Volgens mij hoeft het ook niet zo gek veel te kosten daar om wat te laten bouwen. Maar wil je er gaan wonen dan? Of verhuren voor de vakantie periodes en zelf daarbuiten gewoon af en toe chillen?

Back