Fun/Shit Topic #19

Nieuwe most wanted is net uit, dus zo oldskool is die niet :+

Fun: Defqon1 dvd besteld
Fun: Vanavond naar Yellow Claw
Fun: Zal wel een zatte bedoeling worden
Shit: Voel de onvermijdelijke kater al weer hangen
 
Last edited:
Ze zijn er mee bezig:
"Over de nieuwe Defqon.1 DVD kregen wij de afgelopen dagen veel reacties. Veel daarvan zijn niet goed en dat is terecht. Een groot gedeelte van het festival komt niet goed in beeld, dat klopt niet en dat kan niet. Defqon.1 is natuurlijk veel meer dan alleen de RED stage, dat vinden wij als geen ander. Wij balen ervan dat wij met deze DVD niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan.

Alleen een mooi verhaal alleen heb je niets, wij gaan dit gewoon fixen. "

http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_2012_DVD_Bluray/list_messages/51849
 
Vandaar dat er bij mij bestelling stond dat er een extra Q-dance Defqon cd bij zat :) Netjes opgelost hoor, zoiets had ik ook nooit verwacht.
 
FUNNNNNNN: Bij de laatste 15 teams van "Leven als een prof":D! Komen donderdag een paar mensen van de redactie kijken bij de training en met ons praten om een goed beeld te krijgen van ons team.

Hoe fucking gaaf zou het zijn om dat te winnen:W
 
Vandaar dat er bij mij bestelling stond dat er een extra Q-dance Defqon cd bij zat :) Netjes opgelost hoor, zoiets had ik ook nooit verwacht.

Pure klantenbinding/tevredenheid. Zo hoog zullende extra kosten niet zijn. Kostprijs is volgens mij vrijwel nihil. Helemaal bij een mega-order zoals q-dance ze plaatst..
 
Fun: onderdelen voor m'n benzine autotje gehaald
Shit: Blijkt meer te missen/kapot te zijn, lijken godver net kutscooters:+
 
Haha nee joh ding staat alleen even stil. Voor die 50 euro kon ik hem niet laten staan, overrange en alles zit er al op of bij

Shit: Kutscooters, je komt er niet vanaf :+
Fun: Klaar maken voor avondje bierpongen
Shit: Word weer zatte bedoeling
Fun: Voorlopig ff de laatste keer zat, even stoppen met zuipen. Ben benieuwd ;(
 
Fun/Shit: Vraag me af of er nog normale vrouwen op deze aardkloot rondlopen. Tot nu ben ik alleen exemplaren tegengekomen die niet weten wat ze willen, een shitload aan ellende meebrengen in de vorm van scheidingen of ze zijn overspannen.
Ze sturen whatsappjes dat ze zelfmoord willen plegen. Waarop ik ze succes wens en vervolgens gaan ze gewoon door met aandacht vragen. Of ze hebben een partner maar ze vonden het niet relevant om het je te vertellen want ze zag de verstandhouding alleen vriendschappelijk zodat ze ongestoord stiekem in de rondte kunen neuken. Of ze hebben alleen interesse in je portemonee. Rare wezens.
 
Last edited:
Fun: Vannacht de nerd uit hangen, eindelijk Black ops 2. Gelukkig hier in het dorp :p
Fun: Morgen weer afspraak bij de tattoo boer
 
Back
Top