Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
jij hebt lef... ik haat 't om achterop te gaan... doe dit dus ook nooit, ik rij zelf of we gaan lopen :P fk eng achterop :P

Achterop?!
We reden beiden zelf ;) Bij mij komt niemand achterop. Ik heb daar echt een tyfushekel aan.. Of ze beginnen te schreeuwen dat ik rustiger aan moet doen, hangen niet mee, houden zich niet goed vast, helmen die tegen elkaar klappen, extra gewicht. Neee, laat mij maar lekker alleen op de brommer zitten :)

o ok, dacht dat je achterop bij haar zat :P..... nee ik wil best iemand achterop hebben, maar stap zelf voor geen goud bij iemand achterop.

Roermond;)

Ik moet er wel bij zeggen dat het stage is voor een jaar;)
Maar de meeste wat daar stage gelopen hebben, hebben allemaal een jaar contract gekregen.

Roermond;)

Ik moet er wel bij zeggen dat het stage is voor een jaar;)
Maar de meeste wat daar stage gelopen hebben, hebben allemaal een jaar contract gekregen.

Als je daar eenmaal binnen bent, zit je goed.

Daarom durf ik mijn vaste baan wel op te geven voor een jaar contract, wat je altijd eerst krijgt.

Shit: vanavond in een kroeg met 16 jarige trutjes beland, man man man wat een tent. Ben na een half uur maar gillend weg gegaan.
Fun: veel oude bekende tegen gekomen in de stad, leuk om die allemaal even te spreken.

Ik hoop het ook, mocht weer 1100 euro aftikken voor waterschapbelasting, woz en al die andere onzin belastingen :(

Fun: overwerken
Fun: klaar met mijn werk voor vandaag, 5 min opruimen en dan tijd uitzitten. Betaald forummen en koffie drinken:#

Status
Not open for further replies.
Back