Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Ik: Ach voor blond haar en blauwe ogen zou ik ook tijd vrij maken.
Zij: Ja, maar als ik bij jou ben mag ik meteen door naar de keuken.

Fun: Poppetje snapt het snel! *D

Fun: Gestopt met school, motivatie was ik helemaal kwijt dus beter maar mee ophouden
Fun: 5 dagen per week werken, meer verdienen, en meer ervaring opdoen + meer leren dan op die hele school.. Leraar wist niet eens dat je bij een Vespa Ciao kunt spelen met achterpoulies 8P
Shit: Dooie leraar die me het laatste uur wat ik les van hem heb nog moet gaan lopen fucken, kinderachtige vent dat hij is ! :L
Fun: Met andere leraar daarover praten, zeggen dat die kutleraar maar een kontenkruiper is en nog gelijk krijgen ook :D
Fun: Nu lang weekend t/m Maandag

KK ziek gast!!

fun: me neefje vanmiddag rijbewijs opgehaald.
shit: word ik gebeld door een kamaraad of ik met spoed even wil komen
tref ik dit aan.

http://www.regiosalland.nl/nieuws/13267/bestuurder-gewond-na-botsing-tegen-boom-bij-boerhaar.html

gevolg een gescheurde ruggenwerfel verder tot nu toe niets morgen vroeg moet hij geopereerd worden:(

wel weer een fun voor mij: vandaag te horen gekregen dat me werkgever me als wekplaats chef wil inzetten:)

hmm ja wel een mooie weg om door te jagen idd....
sterkte ermee dokman!

/edit
volgende week biertjes drinken in jeansland dokman? ;)

vorig jaar ook al een auto praktisch tegen een melkwagen van ons aangeklapt.

blijft een rotweg.

edit:
dit is praktisch bij overmars voor het huis ofniet?

ja die weg is het makkelijk te rijden inderdaad, bij begint nu weer alles de herrineren.
vanavond 8 uur was de operatie klaar, pen in de rug gezet aangezien ze bij de operatie er achter kwamen dat er een ruggenwerfel verbrijzeld was inplaats van gescheurd wat ze eerst zijden.

arts was zeer positief aangiezien hij zeer gezond is en jong, nu verwacht hij dat hij met ongeveer 6 weken weer mag werken.

eerst zien dan geloven
maarja vanmiddag hele stapel dvd's bij zijn pa om de deur gegooid me neefje smsde dat hij zich verveelde nu al haha

zo dat wou i ff kwijt;)

maar erwin moet ff kijken of ik er ben het hele weekend verder vol gepland maar kans is aanzienlijk groot ja

remco ja net niet net als je vanaf de boerhaar die weg opdraait 100 meter veder ofzo

Ik denk dat je neefje toch wel in zijn handen mag klappen van geluk,.. Mijn schoonvader viel van zijn mountainbike af,. En loopt al half jaar mank rond van de pijn in zijn rug enz!

Fun: Aangenomen op stage, planning regelen voor festivals van q-dance, id&t, Bass events, andre rieu, 24u van LM, olympische spelen en de oranjecamping.

Zin iiiiiinnn! :#

Shit: andere monopoint injector op de Polo, nog steeds kut lopen.
Fun: ding compleet afraggen met 70/80 door de berm etc :P

"Melv16 said:
Shit: Dooie leraar die me het laatste uur wat ik les van hem heb nog moet gaan lopen fucken, kinderachtige vent dat hij is !

stupid: naar school gaan als je gestopt bent of weet dat je gaat stoppen

wat voor opleiding was dat eigenlijk?

Welke jongen die net z'n rbw heeft rijdt overal rustig dan?

De eerste dagen reed ik iig vrij rustig, alleen op de snelweg was het even flink gasssen om te kijken hoe rap die auto was (1e eigen auto). Wat een ander al zei, als ik die foto van die auto zie was dat niet " net niet ".

Desalniettemin wel klote en mooi dat hij er gezien omstandigheden zo goed vanaf komt en goodluck ermee

Last edited:
Nouja zal er dan maar wat uitleg over geven :P

Toen ik van het vmbo af ging, ging ik naar de opleiding DTP. Na enkele maanden wist ik dat dit niet de juiste keuze was, en probeerde toen of ik nog kon instromen bij Bromfietstechniek. Dat ging helaas niet meer dus moest ik het jaar uit zitten bij DTP omdat ik dus ook nog leerplichtig was. Dat was dus 1 jaar weggegooid.

Het schooljaar daarna startte ik met goede moed aan de opleiding Bromfietstechniek en het ging super goed, alle leraren waren verbaasd over mijn werktempo daar. Maar ongeveer halverwege dat schooljaar (februari) kreeg ik dus mijn ongeluk... En daardoor de rest van het schooljaar (zo'n half jaar) thuis gezeten en weinig tot geen opdrachten kunnen maken omdat ik ook geen uitleg kreeg enzo, en naar school gaan lukte me niet.

Schooljaar wat daarop volgde (dit schooljaar) zou ik eigenlijk gewoon weer in het 1e jaar beginnen, maar omdat de leraren mijn tempo enzo zo goed vonden lieten ze me toch in het 2e en tevens laatste jaar verder gaan. Maar omdat ik in principe 2 jaar had weggegooid nu, en nog wat andere puntjes van kritiek was ik mijn motivatie compleet kwijt. De inhoud van de opleiding is ook totaal anders dan wat je eigenlijk dagelijks tegen komt bij het beroep waar het om gaat (zoals bij zoveel opleidingen in nederland).

En daardoor kon ik mijn motivatie maar niet terug vinden. Toen heb ik het vorige week daarover gehad met de leraar, en hij zei dat ik er maar eens goed over moest nadenken, en thuis en op het werk (bbl-opleiding) erover moest hebben. Dit heb ik gedaan, en op het werk mocht ik gewoon blijven (had niet anders verwacht omdat ze érg tevreden over mij zijn). Dus de week daarop (afgelopen donderdag) ging ik weer naar school om het daarover te hebben met de leraar en een besluit te nemen. En toen heb ik het besluit genomen met de opleiding te stoppen en ga ik nu 5 dagen per week werken ipv 3 dagen werken + 1 school.

Ik hoop dat je inschrijving nog wel staat, dan kan je maandag direct terug naar school. Je moet nog een paar maandjes dan ben je klaar als ik het goed begrijp?! JUIST omdat je al 1 of 2 jaar hebt verloren, moet je nu even doorbijten en dan ben je van het gezeik af!! Echt zonde als je nu stopt. Motivatie zit tussen je oren, gewoon pushen. Want als je nu zegt dat het niet aansluit op werkelijkheid, waarom zou het dat volgend jaar dan wel doen? Dan heb je al die centjes steeds op de bank gehad en al helemaal geen zin in school meer en tadaa een nieuwe ongediplomeerde meneer is geboren.

Nee heb me uitgeschreven en wacht op bevestiging hiervan. Zal aankomende week wel komen.

Als het echt zo mooi zou zijn als het lijkt had ik die paar maandjes idd wel even doorgebeten! Maar heb een achterstand van ongeveer 7-8 maanden ;)

Dan ga je er dubbel zo hard voor en ben je gewoon in juli klaar, kan je naar HBO of een jaartje werken (en dan eventueel alsnog naar HBO). Of wil je 55 jaar lang bromfietsmonteur zijn?

Dat word m dus niet omdat ik totaal geen zin meer heb in school. Iedere keer weer ruzie met leraren en proberen opdrachten te maken met half gereedschap, spullen die kwijt zijn en ander gezeik. En in de werkplaats ook continu ruzie omdat die vol loopt met kut Marokkanen die allemaal automonteur willen worden.

Dan ga ik wel lekker werken, en zie ik wel waar het schip strand. Hoop ooit mijn eigen bromfietsen/motorfietsen winkel te openen.

En ik wil af en toe cursussen volgen van Innovam uit. Die organiseren 1 of 2 daagse cursussen over een specifiek onderwerp binnen de branche, waarvan je ook certificaten/diplomas krijgt. Zijn geen waardige mbo diplomas, maar dan heb ik in ieder geval iets.

En HBO ga ik sowieso niet doen, dat is mij teveel school, en de opleidingen die ze daar aanbieden spreken mij niet echt aan. Teveel van het theoretisch vlak, terwijl de praktijk mij meer trekt.

Status
Not open for further replies.
Back