Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Vorig jaar had ik 900 euro, nu meer verbruikt gok ik en hondenbelasting a 90 euro zit er bij. Blijft aso veel geld imo.

En nog in 1x moeten betalen ook, mn pa die kan het in termijnen betalen. Verschilt weer per gemeente.

Fun/Shit: werkloos.
Fun: was hoog nodig tijd om er weg te gaan.
Shit: snel wat anders zoeken dus.
Fun/Shit: waarschijnlijk back 2 skool.

Vorig jaar had ik 900 euro, nu meer verbruikt gok ik en hondenbelasting a 90 euro zit er bij. Blijft aso veel geld imo.

En nog in 1x moeten betalen ook, mn pa die kan het in termijnen betalen. Verschilt weer per gemeente.

Verbruikt? Zo werkt het niet. Wellicht is de WOZ waarde van je woning gestegen. In termijnen betalen zie ik trouwens het nut niet van in, aangezien de rente nog lager is dan de inflatie kun je het beter uitgeven :7

fun: me neefje vanmiddag rijbewijs opgehaald.
shit: word ik gebeld door een kamaraad of ik met spoed even wil komen
tref ik dit aan.

http://www.regiosalland.nl/nieuws/13267/bestuurder-gewond-na-botsing-tegen-boom-bij-boerhaar.html

gevolg een gescheurde ruggenwerfel verder tot nu toe niets morgen vroeg moet hij geopereerd worden:(

wel weer een fun voor mij: vandaag te horen gekregen dat me werkgever me als wekplaats chef wil inzetten:)

Tering hey! dat is hard gegaan!
Beterschap voor die vriend van je!

Shit: voedselvergiftiging opgelopen. Nacht krom gelegen van de pijn en uiteindelijk op spoedeisende hulp beland.

fun: me neefje vanmiddag rijbewijs opgehaald.
shit: word ik gebeld door een kamaraad of ik met spoed even wil komen
tref ik dit aan.

http://www.regiosalland.nl/nieuws/13267/bestuurder-gewond-na-botsing-tegen-boom-bij-boerhaar.html

gevolg een gescheurde ruggenwerfel verder tot nu toe niets morgen vroeg moet hij geopereerd worden:(

wel weer een fun voor mij: vandaag te horen gekregen dat me werkgever me als wekplaats chef wil inzetten:)

1ste dag je rijbewijs en een subura, lijkt me een makkelijk verhaal :P

desalniettemin sterkte! nooit leuk zoiets

is trouwens me neefje ja en inderdaad impreza verhaal is hem heel vaak proberen uit te leggen maar hij moest en zou dat ding ophalen(vorig jaar al)

hij moest uit wijken voor een vrachtwagen die de weg op draaide hij had me neefje niet gezien.

vanmiddag geopereerd ruggewerfel vast gezet morgen moet hij beginnen met rustig aan weer te bewegen enz.

Fun: Gestopt met school, motivatie was ik helemaal kwijt dus beter maar mee ophouden
Fun: 5 dagen per week werken, meer verdienen, en meer ervaring opdoen + meer leren dan op die hele school.. Leraar wist niet eens dat je bij een Vespa Ciao kunt spelen met achterpoulies 8P
Shit: Dooie leraar die me het laatste uur wat ik les van hem heb nog moet gaan lopen fucken, kinderachtige vent dat hij is ! :L
Fun: Met andere leraar daarover praten, zeggen dat die kutleraar maar een kontenkruiper is en nog gelijk krijgen ook :D
Fun: Nu lang weekend t/m Maandag

Ik heb in den beginne toch wel rustig gereden ja.

Nu rijd ik alles behalve dat :P

Fun: Poesje die uit het niks mijn hand begint af te lebberen :love:

Status
Not open for further replies.
Back