Ik weet niet hoe jij tosti's maakt, maar ik haal brood uit de vriezer, laat het ontdooien, pleur er ham en kaas tussen en douw ze in het tosti apparaat.
Had het niet over groothandels o.i.d.
Hoe gaat het met je poot dan? Toch niet weer een waas voor je ogen gehad en je andere ook aan puin geslagen? :+
Dat heb ik ook eens gezien bij het uitrijden via het taluut van de parkeergarage. Die dikke betonnen rand wijkt niet. Dorpel krom en twee deuren naar de haaien. Nieuwe Volvo Vweetikhet.
Dat heb ik ook eens gezien bij het uitrijden via het taluut van de parkeergarage. Die dikke betonnen rand wijkt niet. Dorpel krom en twee deuren naar de haaien. Nieuwe Volvo Vweetikhet.
door die arrogante gooise trutten wordt ik wekelijks van de sokken gereden als ze hun hoerekinders van de basisschool afhalen in hun té grote auto waarmee een vrouw sowieso niet overweg kan ;(