Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Hoe denk je dat de meeste tosti's bewaard worden?

Vlammentosti's van de Makro. :~

Ik weet niet hoe jij tosti's maakt, maar ik haal brood uit de vriezer, laat het ontdooien, pleur er ham en kaas tussen en douw ze in het tosti apparaat.

Had het niet over groothandels o.i.d.

Hoe gaat het met je poot dan? Toch niet weer een waas voor je ogen gehad en je andere ook aan puin geslagen? :+

Vrouw + nieuwe passat + extra hoge (gijzulthiernietparkeren) stoeprand VS dorpel B-stijl en beide deuren = :D

Dat heb ik ook eens gezien bij het uitrijden via het taluut van de parkeergarage. Die dikke betonnen rand wijkt niet. :D Dorpel krom en twee deuren naar de haaien. Nieuwe Volvo Vweetikhet.

Vond het eigenlijk wel zielig. :p Moet echt een godsvermogen gekost hebben om te maken. Wagen stond ook vast met de linker wielen van de grond. x|

Te veel arrogante gooise trutten gezien om nog medelijden te hebben daar mee denk ik :P

door die arrogante gooise trutten wordt ik wekelijks van de sokken gereden als ze hun hoerekinders van de basisschool afhalen in hun té grote auto waarmee een vrouw sowieso niet overweg kan ;(

Dat heb ik ook eens gezien bij het uitrijden via het taluut van de parkeergarage. Die dikke betonnen rand wijkt niet. :D Dorpel krom en twee deuren naar de haaien. Nieuwe Volvo Vweetikhet.

women.jpg

Status
Not open for further replies.
Back