Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Ze reed BIJNA tegen een boom aan omdat ze met d'r telefoon aan het spelen was :+

Jij bent echt een analfabeet he Melv?

Ik reed de bosjes in ookwel bijna tegen een boom, omdat mn moeder belde en k m wegdrukte. Verlor de macht over t stuur. Komt u maar met de grapjes over vrouwen die auto rijden, en of k nog wel mn motorrijbewijs mag halen..

Jij bent echt een analfabeet he Melv?

Ik reed de bosjes in ookwel bijna tegen een boom, omdat mn moeder belde en k m wegdrukte. Verlor de macht over t stuur. Komt u maar met de grapjes over vrouwen die auto rijden, en of k nog wel mn motorrijbewijs mag halen..

Maakt niet uit, kan iedere vrouw overkomen :P

Om je een beetje op te beuren, 80% min of meer denkt beter te kunnen rijden dan gemiddeld bestuurder...

Dikke shit: En daar sta je dan op de vluchtstrook met motorpech met vrachtwagens die vlak langs knallen en rond deze tijd wordendat er alleen maar meer x(

Het is echt heel treurig, ik moet bij deze groep mensen bijvoorbeeld voor een feestje zoals Hardbass een half jaar van te voren afspreken om wat te gaan doen, anders wordt 50 of 100 eu op een avondje uitgeven ze veel te veel. Niks kan spontaan. Het zijn allemaal mensen van 27 tot 32 jaar he, dat maakt het helemaal erg.

Status
Not open for further replies.
Back