Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Meen je? Kijk als het nou studenten zijn 20 / 21 dan kan ik het enigszins nog begrijpen. Maar in die leeftijdscategorie.. Werken ze niet of?

Allemaal een uitkering of gewoon teringgieren?

Heb er hier ook een paar in de vriendenkring hoor, vb: Met z'n allen bowlen oid, gezamelijke rekening (bier en snacks) en achteraf betalen. Iedereen 20eu neerleggen en klaar. Altijd 20 of 40 euro tekort komen en "iedereen heeft betaald". Sterf dan lekker, zijn altijd dezelfde die dan extra bij moeten leggen omdat je anders tekort komt.

Jawel allemaal fulltimers gewoon, een paar wonen er zelfs nog thuis. Ik weet niet hoe ze het doen maar financieel slaan ze de plank behoorlijk mis.Zelf heb ik ook gewoon een hypotheek en een auto voor de deur maar ik kom nooit geld tekort. Ik weet ook niet wat ik er mee aan moet, ik vind het allemaal aardige mensen maar dit gaat je op een gegeven moment echt heel erg tegenstaan. Ik wil in het weekend gewoon leuke dingen doen en niet suf bij iemand thuis voor de TV hangen onder het motto van: we kunnen toch ook hier een biertje drinken? Om het contact met ze te verbreken vind ik dan weer te ver gaan.

Heel herkenbaar en schijt irritant.

Edit:
En totdat jij eens een x een grote niet geplande uitgave hebt en dan een weekend rustig aan wilt doen. Dan maken ze ineens allemaal leuke plannen en zijn ze te bedonderd om jou mee te nemen omdat je "geen geld hebt".

Denk dat je van die figuren in iedere vriendengroep wel tegenkomt, wel skeitirritant inderdaad. Sommige vraag ik dan ook gewoon niet eens meer voor bepaalde dingen..

Ik ga nu ook niet meer het Initiatief nemen. Ze zoeken het allemaal maar uit. Ik heb ook als enige een Hardbass kaartje, dus ik ga gewoon alleen. Is er nog een meeting daar :+

Ik kom van alles tegen. Van gasten die vanaf 18 jaar 40 uur per week draaien en geen euro hebben, tot knakkers die de pot rauschen. :winner:

Shit: 2 vriendinnen na het stappen op de parkeerplaats voor hun huis klemgereden en uit hun auto getrokken. :X
Fun: Gelukkig kwam er net iemand de straat in rijden waarop de daders vluchten.

Bah, moet er niet aan denken. :X Was hier vlakbij. x|

-d -t -dt /care

Shit: Gister lekker potje voetballen op kunstgras, beide knieen kapot. Lekker je beenhaar dat in die wond vast blijft plakken, nu je knie buigen is echt killing:D!

Status
Not open for further replies.
Back