Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Shit: Zit weer op Marktplaats naar scooters te kijken, krijg toch weer kriebels om lekker dagen in een te koude schuur te beunen:# Misschien een opknappertje (Aerox) op de kop tikken voor weinag en knutselen maar8)

Dion had pas nog een leuk ding te koop staan als ik me niet vergis. Als ik er plek voor had , had ik hem zelf wel opgehaald :#

SHIT: onderzoek en analyse leren. Mist godverredomme elk mogelijk nut voor mij. Wat een focking paupervak.

Shit: voor het zelfde vak nog een SPSS opdracht maken, snap d'r geen ene kankeritus van.

ZO! :D

Fun: snap het al wat beter nu

Fun: SPSS opdracht door twee anderen laten maken voor €100 :D

Shit: Golf 1 die al maanden niet wil starten weer eens een keer aan de lader proberen te gooien. Zekering van lader klapte meteen en ineens begint het te meuren naar accuzuur en begint dat hele ding te koken 8P. Rotzooi maar snel los gehaald.

Binnenkort maar eens kijken voor andere accu.

lol, ik heb ook nog eens een toets engels voor iemand gemaakt voor 50 euro. Die docent snapte er helemaal niks van:P

Fun: AutoCAD werkt weer
Shit: dure grap met de auto

Shit:kut belasting nog betalen van 2010 :S
had laatst een brief gekregen dat ik die voor januari moest insturen anders kreeg ik nog een boete. (sinds wanneer is dit dan ? toen ik 2 jaar gelede die van 2007/2008 instuurde had ik nog nooit een brief gehad dat dat persee moest en anders een boete)
Fun: had hem expres in maart niet al ingestuurd toen zag ik dat ik moest betalen :P
Fun: maandag pakketje uit DLD
Shit: maandag auto naar de garaga
Fun: nieuwe koppeling en uitlezen om de stoter eruit te halen :)
Shit: weg centjes :P
Shit: rooster voor komende week nog niet. dus wordt denkik fietsen.
Fun: bijbaan is voor 3de x op rij beste echte bakker van nederland :)

werken bij een bakker is ontbijten op het werk en altijd vers brood, ideaal. Voor de rest ben ik blij dat ik nu in de horeca in een keuken sta. De tijden waarop ik dan werk vind ik een stuk prettiger.

Fun: Vanavond Paul Elstak in Eclipse Rotterdam
Fun: Eerste feestje van 2012 is dus een feit
Fun: Heb er flink veel zin in :D

Shit: Zit weer op Marktplaats naar scooters te kijken, krijg toch weer kriebels om lekker dagen in een te koude schuur te beunen:# Misschien een opknappertje (Aerox) op de kop tikken voor weinag en knutselen maar8)

Hoeveel is weinig *kijkt naar beunrox in schuur*

werken bij een bakker is ontbijten op het werk en altijd vers brood, ideaal. Voor de rest ben ik blij dat ik nu in de horeca in een keuken sta. De tijden waarop ik dan werk vind ik een stuk prettiger.

Ik doe het allebei :P
Daarom zeg ik ook bijbaan.
Sochtends ff brood bezorgen.
en daarna koken.

Ik doe het allebei :P
Daarom zeg ik ook bijbaan.
Sochtends ff brood bezorgen.
en daarna koken.

Haha, nja ik werkte eerst bij een bakker als bijbaantje. En toen die stopte ben ik een keuken gaan staan voor wat extra geld. Vind de keuken dan toch relaxter. Tussendoor kan je nog steeds wat eten maar vooral de tijden bevallen mij goed.
10:00 beginnen in het hoogseizoen en dan soms 23:00 klaar. Kan je aan de bar nog bieren, douchen en gelijk gaan stappen.

Fun: taartjes
Fun: gisteravond/vannacht al even goed gevierd
Fun: rest van de dag in de chillmode :p

@ Lodewijk, zal het onthouden, maar weinig kans dat ik weer zo'n opdracht krijg;)

Status
Not open for further replies.
Back