[5th]patrick
Kraken ?
5th patrick , was jij niet gestationeerd in de buurt van lemmer
Ja klopt ik zat daar in de kost, was avond werk
5th patrick , was jij niet gestationeerd in de buurt van lemmer
In dit geval supervised hij dus veel meer dan een laptop, bril, veiligheidsschoenen etc heb je niet nodig. Toen hij bij ons in de werkplaats rond liep had hij ook z'n eigen lasmachine mee e.d. ja
Ook al is het geen fulltime baan maar een bijbaan, ik werk nu voor Thiememeulenhoff als tester (opdrachten/teksten controleren voor schoolboeken/sites). Verdient imo bizar goed, 25 euro per uur netto, en ik kan thuis werken.
Ik zit dan gewoon nog met m'n gedachten bij m'n werkDat is ook echt wel iets voor jou :+.
Dan ligt het er nog maar aan wat ik bij die andere werkgever verdien Maar dat is het probleem niet, het gaat over het salaris en niet over de uren.Ik denk dat je dan bij een andere werkgever 80 uur per week moet maken aangezien je daar 25E per uur verdient.
gvd dat is een klap geld :W
5th patrick, shovels zijn tov, wat doe je daarmee, loonwerk of nieuw(bouw) gebeuren oid?
ik sta nu ook voor een keuze..
ik heb me mbo niveau 4 diploma als ICT beheerder gehaald
alleen kan ik dan HBO gaan doen
MAAR.. m'n ouders hebben ook een eigen bedrijf (RMO melktransport) van de boeren naar de fabrieken van Friesland coberco
en ze worden steeds groter ( nu op dit moment 9 vrachtwagens en 44 mensen in dienst) en in het voorjaar worden er nog 7 vrachtwagen bij overgenomen. door een overname (me ouders zijn dan niet de enige aandeelhouders meer maar de winst blijft nagenoeg hetzelfde)
ik kan zobiezo op de vrachtwagen aan het werk voor bijv een 40 urige werkweek en ik zal per 4 weken ongeveer een brutto salaris van 2200 euro hebben (ZONDER zaterdag en zondag uren en avond uren en deze zul je ook gaan maken en je zal ongeveer op 2600 brutto komen)
nu is dit voor mijn leeftijd als net 20 jarige best goed maar ik zal het bedrijf pas over een x aantal jaar overnemen (iets van 8 jaar) en dan heb ik gewoon een heel goed salaris
wat ik in de ICT eigenlijk nooit zal kunnen verdienen.
maar ik ben nu nog aan het afwegen..
ik denk toch dat ik het ICT gedeelte maar laat gaan en bij me ouders aan het werk zal gaan maar weet het nog niet zeker :clown: