Als ik weer is zo'n aanbieding krijg zal ik wel vragen om een kopie v/d offerte Gooi ik 'm online, no problemo... Verder moet je dus beseffen dat het grootste deel naar de belastingdienst schuift, je dus telkens 6 weken achter elkaar ver weg bent en je dagen maakt van circa 14uur/7dagen per week.. Laat je dus uitkomen op een uurloon van 50euro netto dan ziet het er al een stuk minder spectaculair uit Je krijgt het in ieder geval niet kado...
Het zal zeker goed geld verdienen, dat ontken ik ook niet, maar of mijn optelsom gerealiseerd kan worden per jaar vraag ik me af. Dan ben je nl. in no time miljonair...
Ter aanvulling; als je zegmaar dit werk 10 jr doet, je zit dan toch veel buiten NL dus om nou in NL ook de belasting te betalen is vrij onaantrekkelijk. Verhuizen dus naar België bv., of nog beter; Monaco! Daar ook lekker 6,5 keer per jaar die 2 weken vakantie vieren en geen inkomstenbelasting betalen. Dan ben je in 10 jaar dus goed rijk, 10 * 325.000 E = 3.250.000 E
Ik hoef niet eens m'n CV op Monsterboard te zetten... Toen ik solliciteerde naar een baan 3 jaar geleden, was er nix te vinden... Nu gaat het super op de arbeidsmarkt, en krijg je allerlei telefoontjes en brieven van recruiters...
Een aantal vrienden van mij hebben een redelijk wat lagere opleiding afgerond, en hun vriendinnen ook... Als ze dan zeggen dat iets moeilijk is, zwijg ik meestal, uit respect voor hen... Maar ik kan me amper voorstellen dat een MBO Opleiding echt moeilijk is
Oh ja, ik heb nu vakantiewerk in de ploegen, en heb mn eerste loon al binnen, 350 Euro voor 40 uur, omgerekend is dat 1400 netto in de maand :W
Dus nogmaals ik vind het een beetje beneden je niveau Bart om zo te denken. Of die lui moeten tot de categorie Breezah behoren
Los van dit, als je baas een fout maakt tijdens het overschrijven van je loon op welke manier dan ook. Kan hij dit dan terug eisen?