Gaat ie dat zeggen, jij denkt echt dat je de toekomst kan voorspellen hè?Ik zie dat je van 1986 bent. Logisch dat je het dan niet snapt. Jij was toen aan het flippo sparen toen de grote ICT oorlog bezig was. Eerst mensen riant betalen en paaien met mooie auto's. Paar jaar later werkeloos.
Die periode komt er nu ook weer aan.
Dat is niet geheel vanzelfsprekend. Dit kan komen of omdat je pa gewoon HBO denkniveau heeft of hij heeft veel geluk gehad.
Als jij niveau 4 MBO hebt gedaan, maar je had LBO niveau dat was je hoogstwaarschijnlijk niet terecht gekomen, in dat geval zegt een papiertje niet zoveel. Maar met een HBO papiertje is deze stap wat reeeler tegenover een MBO'er.
Mij pa heeft ook HBO gedaan, maar is wel gemeentescretaris/algemeen directeur van de gemeente. Ook niet echt iets wat je zomaar met HBO kan halen. Dat ligt gewoon aan jezelf. Hij is zeer gehaaid en pakt het goed aan, en dan kan je ver komen
dan zou ik voor dat geld lekker in me bed blijven liggen
Gaat ie dat zeggen, jij denkt echt dat je de toekomst kan voorspellen hè?
Als je het allemaal zo goed denkt te weten, wat doe je hier dan nog?
En BTW: jij wordt over 2 dagen 25. Dus jij hebt het wel allemaal meegemaakt? [/img]
Dat klopt natuurlijk niet. Wat dat verdient onze minister president in ons land nieteens
1200 euro per dag?? yeah right. Dan verdien je 6000 in de week wat ik hoogst onwaarschijnlijk vind, want reken zelf maar eens door. En dat voor een supervisor
Trouwens, wel leuk voor mensen die nu al fulltime werken, maar het niet naar hun zin hebben, ik heb gister avond voor de lol mijn ''cv'' op monsterboard gezet, en heb nu al 5 reacties's
MBO en dan HBO, best off both worlds +pippi+
Niet om het een of ander Dennis, maar ik zwijg altijd als ik mensen om me heen over hun studie hoor (puur omdat ik iedereen respecteer om wat hij/zij doet). Of dit MBO/HBO of Universitair is. Maar ik denk wel dat sommige tentamens op de Uni gewoon veel meer tijd/energie vergen dan een doorsnee toets op het MBO. Wiskunde toetsen van MBO laatste jaar (nivo 4) had ik in VWO 4 al gehad.
De man van een collegatje van me doet dat ook, in allerlei verre landen, maar die verdeint echt niet die hoeveelheid geld... 1200 per dag, lijkt me ietwat teveel. Al zou het uiteraard lekker verdienen (je zit dan ook 24/7 in het buitenland).
Dat heb ik dus gedaan, en is inderdaad een prima combinatie... Het wordt door werkgevers ook als een plus ervaren!
Een aantal vrienden van mij hebben een redelijk wat lagere opleiding afgerond, en hun vriendinnen ook... Als ze dan zeggen dat iets moeilijk is, zwijg ik meestal, uit respect voor hen... Maar ik kan me amper voorstellen dat een MBO Opleiding echt moeilijk is
Dat ligt natuurlijk aan hety land van herkomst. Als je dat salaris aan een philipino geeft dan behoort hij tot de rijkste mensen van het land.Martin said:Als ik weer is zo'n aanbieding krijg zal ik wel vragen om een kopie v/d offerte Gooi ik 'm online, no problemo... Verder moet je dus beseffen dat het grootste deel naar de belastingdienst schuift, je dus telkens 6 weken achter elkaar ver weg bent en je dagen maakt van circa 14uur/7dagen per week.. Laat je dus uitkomen op een uurloon van 50euro netto dan ziet het er al een stuk minder spectaculair uit Je krijgt het in ieder geval niet kado...
Als ik weer is zo'n aanbieding krijg zal ik wel vragen om een kopie v/d offerte Gooi ik 'm online, no problemo... Verder moet je dus beseffen dat het grootste deel naar de belastingdienst schuift, je dus telkens 6 weken achter elkaar ver weg bent en je dagen maakt van circa 14uur/7dagen per week.. Laat je dus uitkomen op een uurloon van 50euro netto dan ziet het er al een stuk minder spectaculair uit Je krijgt het in ieder geval niet kado...