Originally posted by Bart Nrg Mc2
Lijkt mij ook helemaal nix, om in een scooterzaak te werken... De serieuze zaken zijn meestal 1-mansbedrijven, die geen behoefte hebben aan aanvullende medewerkers...
De gemiddelde scooterzaak sta je alleen maar kapotte, gare, technisch kapot gebeunde scootertjes te repareren...
Originally posted by A-Bizar
je komt trouwens ook veel vage figuren tegen in zo'n winkel.
Vragen ze aan me: meneer ik wil de aller grootste sproeier. Dus ik vraag waarom de aller grootste... zegt ie: omdat je met meer benzine harder gaat dus ik wil de grootste. En dan moet je zulk soort mensjes serieus uit gaan leggen waarvoor dat niet zo is.
Komen er ook mensen die andermans afstelling over willen nemen omdat die ander zo hard gaat. hebben ze een gietijzere 70 en dan komen ze 3 gram rollers halen omdat iemand met een alu cil. dat ook heeft en harder gaat dan hem.
Komen dagelijks mensen zwaar brute setups bestellen maar die zie je nooit meer terug.
Mensen brengen hun scoot omdat ie verrot is....blijkt gewoon de tank leeg te staan.
Meneer hij start niet meer elektrisch....gewoon accu leeg.
Ze vragen altijd wat alles kost maar 9 van de 10 keer kunnen ze het niet eens betalen.
Ze zeuren je de oren van je kop wat nou een bepaalde cil. doet die ze toch nooit kopen. (wel bestellen maar niet betalen en komen halen)
je hebt mensen die willen maar niet begrijpen dat een uitlaat van een piaggio niet onder een mina past.
En zo kan ik nog uren doorgaan.
Originally posted by Mr Polini Evo
ik weet dat Bom Niels en sven zip sp bij scooterzaak werken (als je dat werken noemt j/k
Originally posted by lennart
Keb een jaar of 5 bij DDL gewerkt, het werk op zich is best leuk alleen het gezeik eromheen was ik echt helemaal zat, ben je net bezig, gaat de telefoon of kun je weer naar de winkel en van die irri mannetjes die dan denken dat ze met een leovinci 150 km/u kunnen rijden enzo.
Het enige wat ik nog doe is tuning en dan als de klant aan DDL doorgeeft wat hij wil dan doe ik dat. En dan toch thuis want daar heb ik het minste geouwehoer aan m'n hoofd.
Maar verder wel een hoop geleerd enzo in die 5 jaar en het kan ook best lachuh zijn maar van mij hoeft het niet meer.
Originally posted by -[inferno]-
voor degene die Rozendaal SportOnWheels kennen wie is de eigenaar/bedrijfsleider? (anders weeknie aan wie die brief gericht moet zijn).
moet ff sollicitatie brief schrijven anders hek strax geen stageplek...
Originally posted by -[inferno]-
voor degene die Rozendaal SportOnWheels kennen wie is de eigenaar/bedrijfsleider? (anders weeknie aan wie die brief gericht moet zijn).
moet ff sollicitatie brief schrijven anders hek strax geen stageplek...