In het buitenland werken

Wanksta

BaMed
Oi Ik wil deze zomer misschien voor het hoogseizoen in spanje gaan werken of iets dergelijks. Zijn er mensen die die al eens eerder hebben gedaan.

Ik wil graag weten hoe je het allemaal hebt beleefd. En wat je verdiende en hoe het allemaal geregelt werd.

Ik ben ook nog naar leuke website's op zoek die dit soort werk regelen voor je en dergelijke.

Brand dus los
 
Advertisement - register to remove this

Plakkie said:
Op campings enzo heb je volgens mij een opleiding nodig...
Iig in recreatie teams enzo :)
Schoonmaken enzo kan altijd :*

Mwha denk ook niet echt dat recreatie iets is voor mij. Ik vind kleine kindjes best maar om er mee te werken zal niet lukken wordt er dan helemaal gek van.

Mij lijkt proppen ofzo erg leuk. Of iets in onderhoud bij een camping ofzo ook erg oke
 
Ik denk dat je als je voor propper wilt solliciteren dat 3 of 4 maanden geleden al had moeten doen.
 
Reken er sowieso niet op dat je er erg veel geld mee gaat verdienen. Het meeste gaat dan toch op aan kost en inwoning. :)
 
Inderdaad, heb afgelopen zomer met een aantal van die mensen staan praten (@Mallorca), maar als je snel rijk wilt worden moet je het niet doen... Je moet gewoon echt een enorme stap-freak zijn, en altijd zin hebben om de hele avond te praten... Je leert natuurlijk wel een hele hoop mensen kennen enzo, maar je moet ervan houden...
 
vorig jaar vakantie in Mallorca wilde een maat ook blijven om te gaan proppen. Maar je verdient minimaal en die verdiensten gaan idd grotendeels op aan woning, eten en stappen. reken er niet op dat je met goed gevulde zakken terugkomt.
 
Ik heb 2 jaar in de zomer vakantie 4 weken gewerkt in een discotheek in zuid spanje

Mijn loon was daarbij 5 euro in het uur , ik werkte in de avond uren vanaf 11 tot 5 uur in de avond,

Hele leuke mensen het was een engelse pub , En het was best zwaar ik deed het niet echt elke dag aangezien die baas wist dat ik ook vakantie had, Maar dat is onderling geregeld. Ik kwam in aanmerking via mijn oom die in zuid spanje werkt. En dit jaar misschien weer maar dat ligt eraan of ik zin heb.

groetjes
 
vriend van me heeft het ook gedaan, dat proppen voor een discotheek in mallorca. hij vond het echter zó leuk dat hij verslaafd is geraakt aan de coke en daar in de gevangenis heeft gezeten :X

ik heb er vorigjaar naar gekeken, om als barman vakantie werk te doen. ben bij een instantie in enschede terecht gekomen die mij aan werk zou kunnen helpen in het buitenland, en het verdient inderdaad zwaar slecht.
je verdient vaak nog minder dan als je hier in de horeca zou beginnen als barman. je moet het dus denkik ook doen om de ervaring, niet om het geld.
en zoals die vriend van me ook zei, je zit heel snel in dat criminele wereldje met coke en diefstal, weet dus waar je aan begint.
 
Ow lekker dan :p Het zou niet mijn keuze zijn eigenlijk, ga sowieso al niet erg graag naar die extreem toeristische gebieden als Lloret enzo, zou dus echt niets voor mij zijn :rolleyes:
 
BojT said:
vriend van me heeft het ook gedaan, dat proppen voor een discotheek in mallorca. hij vond het echter zó leuk dat hij verslaafd is geraakt aan de coke en daar in de gevangenis heeft gezeten :X

ik heb er vorigjaar naar gekeken, om als barman vakantie werk te doen. ben bij een instantie in enschede terecht gekomen die mij aan werk zou kunnen helpen in het buitenland, en het verdient inderdaad zwaar slecht.
je verdient vaak nog minder dan als je hier in de horeca zou beginnen als barman. je moet het dus denkik ook doen om de ervaring, niet om het geld.
en zoals die vriend van me ook zei, je zit heel snel in dat criminele wereldje met coke en diefstal, weet dus waar je aan begint.

Owjah dat is indd erg lekker. Maar of het nou zo slecht is weet ik niet.

Ik wil het ook niet doen voor het geld maar gewoon voor de fun
 
Propper zijn lijkt me gaar werk.

Beter ga je via Beach Masters of Gogo Tours werken op een camping en heb je leiding over al die gasten daar. Dat lijkt mij ook wel vet.
 
Afgelopen jaar was ik in Salou, daar werd ons verteld dat als je rond een bepaalde datum kwam volgend jaar, (nu dit jaar dus) je zo die discotheek binnen kon stappen en beginnen als propper. Was geloof ik 25 juni.
Het lijkt me wel gaaf om te doen, allemaal nieuwe mensen ontmoeten etc!
 
Rick said:
Daar hoef je niet voor na Mallorca toe hoor :(
ik doelde er meer op dat die proppers daar waar hij was het zelf allemaal met zeer sterke regelmaat gebruikten. mocht je dan wat nieuwschierig zijn aangelegd zul je het vast en zeker sneller proberen dan dat er in nederland ineens 1 van je vrienden zegt van: JOH! vanavond lijntje coke probere? :winner:
 
Een vriend van mij heeft een kleine 2 maand in Blanes gewerkt, achter de bar. Hij vond het super!!! Bij hem hoefde hij amper voor woning & eten te betalen.
Wat wel een minpunt is dat was bij hem het geval, dat je heel slecht eet. Je leeft zowat op sigaretten & alcohol. En het nachtleven is zwaar...
Je wordt wakker rond 17.00 dan eten e.d. richting 21.00-22.00 naar de discotheek/bar en dan tot 6.00 doorwerken. Dan slapen en dit ritme houd je ongeveer zo'n 2 maand aan.
Natuurlijk heb je af en toe even tijd voor jezelf en ben je een dag vrij, maar reken er maar niet teveel op.
Mijn vriend vond het al met al mega vet!!! En gaat het dit jaar zeker weer doen. Als je ervan houdt om te feesten en onder de mensen te zijn is het zeker iets voor je.

Rijk zal je er in ieder geval niet van worden...
 
er stond vandaag in de Metro een advertentie voor reisbegeleiding in Spanje. Miss wat voor jou? Naam van het bedrijf weet ik niet meer, moet je ff een Metro van vandaag zien te bemachtigen
 
ik heb ook een adres voor je van een restaurant/bar in malgrat de mar... dat is een adres wat voor mij is afgevallen, omdat ik wat anders gevonden heb...
 
Back
Top