Emigratie naar buitenland

ik ken wat mensen om me heen die ook wilde emigreren en ik heb daar een paar dingen van geleerd.
1. Je moet eerst naar het desbetreffende land toegaan om te kijken of je het land wat vind.
2. Je moet zeker zijn van een inkomen.
3. Je moet zorgen dat je niet afhankelijk van je vriendin en haar familie bent, want je bent volwassen, je moet zorgen dat je op jezelf staat! Hoe wil je het bijvoorbeeld doen met huisvesting? wil je bij haar gaan wonen?
En wat ik met de anderen eens ben is dat je niet na minder dan 6 maanden zo'n ingrijpende beslissing kunt nemen in je leven en je relatie...ik zou haar gewoon laten gaan en na een paar maanden een keer op vakantie gaan naar haar toe, en kijken of je het dan tof vind en nogsteeds heel graag bij haar wilt zijn. In de eerste paar maanden van je relatie is alles vaak nog super relaxed, maar na een wat langere tijd kan dat veranderen! En wat een groot voordeel is, is dat je nu nog een jaar hebt om na te denken en voor te bereiden want ze gaat pas over een jaar toch? En owja wat ook nog belangrijk is, wat vind je vriendin? wil ze wel dat je meegaat? want ze is niet bereid om voor jou hier te blijven?
Iniedergeval heel veel succes met je keuze...
en het idee ''je moet het doen want anders krijg is spijt'' is natuurlijk onzin. Je kunt nog veel meer spijt krijgen als het helemaal mis loopt.
 
Hahah, dus jij wilt naar belgie verhuizen omdat je daar met BB guns wil schieten.. :X OMG

Hahaha neeuuh , gewoon. Opzich wel mooi land en zo. En je bent daar veel vrijer. Voor de rest weet k ook niet hoe t allemaal zit , wat wel en niet mag en hoe t zit met de belasting iig , maar denk dat NL hier toch strenger en erger in is.

Ben er in de voorjaarsvakantie een weekend geweest, vond het een behoorlijke pauper stad :X :X

Pauper ? :p
 
Hahaha neeuuh , gewoon. Opzich wel mooi land en zo. En je bent daar veel vrijer. Voor de rest weet k ook niet hoe t allemaal zit , wat wel en niet mag en hoe t zit met de belasting iig , maar denk dat NL hier toch strenger en erger in is.
Nou noem maar eens een paar dingen op waarom je denkt dat België een vrijer land is dan Nederland?
 
Hahaha neeuuh , gewoon. Opzich wel mooi land en zo. En je bent daar veel vrijer. Voor de rest weet k ook niet hoe t allemaal zit , wat wel en niet mag en hoe t zit met de belasting iig , maar denk dat NL hier toch strenger en erger in is.



Pauper ? :p

Vrijer land?
Vriend en ik zijn een keertje opgepakt omdat we met BB guns zaten te schieten :D
Hadden net alle2 eentje gekocht op vakantie, hebben de bb guns wel terug gekregen.
 
Back
Top