Zusje naar Kenia : straatkinderen helpen, stort €0,01 en het goede doel ontvangt 5000

Meerdere rekeningen van één houder mag dat ook?

In elk geval van eentje alvast een bijdrage geleverd. Iedereen even meedoen, goedkoper je geweten zich even goed laten voelen dan op deze manier lukt je haast niet! Wil trouwens dat er blanke lak van gekocht wordt :+

Ik heb ook van 2 rekeningen een euro over gemaakt. Een leuke actie!

//Edit: Ik heb me naam er niet bij gezet, maar je zusje wel suc6 gewenst in de beschrijving :#

Nou wat zijn we weer lief haha! Tegenprestatie...hhmmm...slecht idee! :P

Even ontopic : Voor het weekend stond mijn zusje op plaats 25 , net genoeg voor een prijs van €100 aangeboden door MoneYou. Met dank aan jullie allemaal is ze in 1 klap gestegen naar plek 14!!!!! Alleen is deze plaats helaas nogsteeds maar €100 waard. Vanaf plek 10 krijgt ze €1000 voor haar goede doel. We hebben nog een week de tijd dus.....

Ik hoop heel hard of iedereen nog voor wat stortingen van €0.01 kan regelen vanaf 2e rekeningen of via vrienden/familie. Zou echt heel erg tof zijn als we in de top10 komen! :)

Maar vooralsnog...echt heel erg bedankt voor jullie hulp!

"Ik geloof dat ze elke maandag een tussenstand krijgt, zodra ik nieuws heb ga ik het hier zeker plaatsen."

Nog nieuws betreft tussenstand?

Back