Zusje naar Kenia : straatkinderen helpen, stort €0,01 en het goede doel ontvangt 5000

Idd, goed bezig iedereen.

Ik maak vanavond en anders morgen even wat over ;) Ben momenteel aardig druk.

Misschien ook leuk om een lijstje samen te stellen met spullen waaraan het wordt uitgegeven, zoals potloden etc.

Wordt zeker weten gedaan, zodra ze spullen gaat kopen wordt dat via een blog bijgehouden. Ook als ze daar zit komt er dagelijks een verslagje + foto's van kleine negertjes etc :+

Idd, goed bezig iedereen.

Ik maak vanavond en anders morgen even wat over ;) Ben momenteel aardig druk.

Misschien ook leuk om een lijstje samen te stellen met spullen waaraan het wordt uitgegeven, zoals potloden etc.

je bent druk, maar hebt wel tijd om 4x in dit topic te posten? pomp gewoon dat geld even over man! ;)

Van 2 verschillende rekeningen 1 euro overgemaakt :* voor je zusje

Tof dat ze dit doet, zoiets dergelijks ga ik na m'n studie ook doen!

Geld is niet de oplossing maar eductie brengt veel vooruitgang.
Boeken,potloden en papier groeien niet aan bomen als vruchten daarom is geld toch nodig als hulpmiddel.

100 potloden van mijn kant.

Kan het nog wel 1000x zeggen maar vind dit zo tof van jullie allemaal, had me zusje net helemaal enthousiast aan de telefoon, die was helemaal happy haha! 8)

krijgt ze ook tussenstanden door etc? hoeveel stortingen heeft ze al?

Ik geloof dat ze elke maandag een tussenstand krijgt, zodra ik nieuws heb ga ik het hier zeker plaatsen. Als jullie zelf nog familie/vrienden hebben die €0.01 kunnen overmaken mogen jullie het bericht best doorgeven uiteraard ;)

Back