Aerox 2012 100km p.u standaard nog wel !? omzetten naar optrekken !? tips a.u.b

Ali1975

Well-Known Member
Heb een aerox uit 2012 ,nou heb ik de scooter gekocht,dat is al weer een paar maanden geleden, scooter gaat windstil bijna tegen de 100 zeker 90 a 95 en zit ook zo op de 70km ..trekt lekker door, en na 68km p.u ,krijgt hij nog een kleine boost lijkt wel !? en trekt nog even door naar het einde van de teller,denk dat hij aardig van de 100 komt ,aan de scooter is de vario ring verwijderd en de prop denk ik , ik ben geen kenner om daar achter te komen.! zoiets zij de vader van de jongen tegen mij , na een tijdje ga je wel als een speer maar wil dat meer omzetten naar heel snel optrekken !


Graag wil ik wat tips wat ik allemaal zou kunnen doen aan mijn scooter alleen wat ik nog vergeten ben te melden is dat ik mijn standaard uitlaat zo wil houden ivm geluid , zo verraad ik mijzelf en word ik zeker gepakt , standaard uitlaat moet het wel aan kunnen nu hij toch oook de 100 haalt met deze uitlaat dus denk niet dat ik mijn uitlaat verander.

Alvast heel erg bedankt en graag verneem ik jullie reacties !.

ALi.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou eens persoonlijk aanraden om te kijken wat voor cilinder eronder zit. Blijkbaar is dit geen originele..

Met een slechtere type standaard uitlaat zal je rond de 70 / 75km per uur op de teller moeten gaan.. Met een betere zoals een gianelli van een beta ark zit je eerder rond de 80 / 85 kmper u op de teller..

90 / 100 op de teller haal je normaal alleen met een snellere terugloper . (geen standaard model)
 
Back
Top