Hans
Officieel volwassen?
Funk_dm said:was ik ook van plan 30 en 31 maart is er in doorn een opendag
Yup, ik heb me op gegeven voor 30 maart
Funk_dm said:was ik ook van plan 30 en 31 maart is er in doorn een opendag
Sjoerd said:Twee vrienden van me, die bij mij op de HEAO in de klas zaten zijn naar de uni gegaan. Ze vinden het zeer goed te behappen en denken dat ik het ook wel moet kunnen. Als ik de uni ga doen, ga ik me zeker 100% inzetten.
Lennox paas anders ff je MSN als je wilt. Ik heb ook nog veel updates over die Mini
Rens123 said:Ik wil zelf misschien ook een eigen winkel starten maarja ben nu pas 17 jaar dus lijkt me nog iets te vroeg en ik zou niet echt weten wat ik dan voor winkel zou moeten nemen maar Scooter vind ik nu leuk maar over 5 jaar nog? Game vind ik wel grappig maar over 5 jaar? En het is maar de vraag of het goed loopt dat je wel een redelijk inkome heb.
Funk_dm said:hans ik zit met vervoer wil wel graag even kijk maar weet niet of ik dat red :s
Dat doe ik dus ook nu. Niveau 3 ben nu met stage bezig en dan klaar.GROSSIE said:Ik ga dus ook kappen met de opleiding die ik nu doe (ICT) ben al aangenomen op andere opleiding:W
maar nu heb ik compleet geen motivatie meer om nog iets uit te voeren op deze opleiding, alleen de 1 zegt dat ik nog leerplichtig ben en de ander zegt van niet (ben 17, 20-07-87) maar ik heb vrijdag een afspraak met de decaan over hoe nu verder....