JeffreyZwolle said:
had btw niet gedacht dat er nog zoveel mensen zijn die met dit soortgelijke probleem zitten
Dat vond ik ook al jeff, Ik d8, ben ik weer zo'n loser die ALTIJD gezeik heeft met school
.. is nogal de normaalste zaak van de wereld hier..
Ik doe MVT op het albeda in Rotterdam, en ik ben gewoon TE vaak thuis, heb nu al 25% van het jaar gemist ofzo, ik weet dat ik superfout bezig ben, maar ik zie er gewoon zo tegen op elke dag, en ik heb met 3 uurtjes les al zoiets, ik blijf wel thuis want die lessen zijn toch niet boeiend.. Of ik zit langer in de trein dan op school, dat is ook zo demotiverend.. Dan natuurlijk het feit dat je ouders hier absoluut niet mee meewerken, en sinds kort knerpt mn vriendin ook dat ik beter naar school kan gaan, Nu weet ik echt wel dat ze gelijk hebben, maar ik denk dat je zelf met zo'n probleem moet zitten om dit te kunnen beoordelen/begrijpen.. Ik wil heel graag deze opleiding afmaken, vooral het 3e en 4e jaar is een half jaar stage, dus dat bevalt me echt wel, maar de eerste 2 jaar, gvd, alleen maar theorie.. ik heb daar denk ik niet genoeg doorzettingsvermogen voor.. Da ook nog is de gang van zaken daar op school met bepaalde vakken, bijv wiskunde en natuurlunde, alles gebeurd op de comnputer, opzich is dat wel handig, maar de leraar helpt maar 1 tegerlijk, en hij legt een soma lleen uit als je m al 83 keer zelf hebt geprobeerd, come on brother, daar is dus echt geen tijd voor, je moet 18 onderwerpen in 3 weken tijd doen ofzo, en ze zijn dus serieus echt wel moeilijk.. doe het gewoon met het ''oude'' systeem, leg die sommen gewoon uit, daar heb je veel meer aan..
Sommige mensen denken dat het me allemaal geen reet interesseerd, en dat ik al zou kunnen leven met een vriendin/vrienden en mn scooter, zo zit het natuurlijk niet in elkaar en dat weet ik echt wel, ik denk ook echt elke dag wel aan mn school, maar tis gewoon KUT..
Ik wil dus wel graag wat anders gaan doen, maar ik denk dat het tergewoordig toch op elke school hetzelfde gaat, dus dan zit ik over een jaar weer met precies hetzelfde probleem, dat schiet dus ook niet echt op..