Originally posted by Joël
Ook grappig om te vermelden is het feit dat ik behoorlijk wat uit het carter heb moeten frezen om de spoelgangen aan te laten sluiten op de STANDAARD spoelers in de cilinder... Dat sluit origineel dus voor geen meter aan...
Originally posted by The One
GElukkig heb je van dit membraan geen enkele last in de vermogensstrijd...
Enne er zijn daar oplossingen voor mocht je dit toch willen oplossen..
Originally posted by sz8682
Wat zijn dan de mogelijke oplossingen???
Originally posted by bastenj
Vette replie dit zijn goede foto's die ben ik nog niet eerder tegen gekomen harstikke bedankt en ik ga ermee aan de slag (het golfballen patroon) alleen nu nog een testbank vinden in omgeving noordholland Beverwijk.
Originally posted by sz8682
Een stuk van de metalen steuntjes weghalen die de membraanklepies tegen houden? of membraan ophogen?, lijkt me niet ideaal voor carterdruk....
Originally posted by The One
En wat wil je bereiken met deze aanpassingen???
Vermogenswinst??
Originally posted by monstar
marij heeft n snelle flow
Originally posted by Folkert@MinaRally
Zijn de spoelpoorten nou zo ver naar binnen gefreest, want ik zie een heel stuk van de krukaswang bloot liggen aan de kant van de oliekanalen.
Of is dat altijd zo, fuck, ik kan het me zo 1,2,3 niet herinneren.
Originally posted by JohanS
als je een beetje logisch nadenkt kom je der vanzelf ook wel achter
Originally posted by sz8682
Als ik hiermee de flow verbeter, dus het mengsel kan makkelijker naar de boostpoorten stromen zonder obstakels, moet dit toch meer opbrengst van mengsel leveren in de verbrandingskamer en meer koppel en vermogen tot gevolg...of niet...
Nog een verbazing,Originally posted by The One
Wat mij verbaast is hoe jij dit eigenlijk wist??
Originally posted by The One
ja ach Joel als je denkt dat daar mijn vermogenswinst vandaan komt... denk het niet ... met een standaard membraan van mina heb je hetzelfde vermogen .. het was slecht een probeersel....
Wat mij verbaast is hoe jij dit eigenlijk wist??