Enrico nrg extreme

Status
Not open for further replies.
Ik heb je lak gezien op lelystad, toen die een beetje uit het zicht stond links van Barts NRG, konden we best begrijpen naderhand dat die niet in het zicht stond.
Vind dit echt veel beter en ziet er netjes uit,
 
zow dit ziet er echt tof uit erik :W

en dat je dezelfde kleuren hebt, tja boeiend ? dat je deze kleuren hebt genomen geeft alleen maar aan dat je mijn kleurencombo ook vet vind :*

en het is natuurlijk iedereen ze eigen keuze ;)

ik vind het iig bruut staan :)
 
Originally posted by Hans F.
ik vind hem wel strak zo, hoewel de combi al meer gebruikt is ziet het er vernieuwend uit :)

Vindt nu nog maar eens een kleurencombo die nog niet in gebruik is ;)
 
Ja, idd.. Keb ook echt wel zitten denken aan een combi die nog niet gebruikt is maar als je het nog een btje mooi wil houden (dus geen gifgroen met lila paarse stippen of zo), dan is het vaak al gedaan idd...
Thnkz voor de complimenten doeds.. En DNA-Menno: In de loop van de tijd krijg je gewoon gebruikerskrassen en zo en dat is gewoon idd niet mooi dus dan is het tijd voor wat anders;)
 
Duidelijk dat de geel-witte combo vetter/origineler is dan zwart wit ! en het staat idd ook frisser :) Zeer vet, en dat stuurtje ziet er ook vet uit... al kan ik me voorstellen dat je er geen hele stukken mee uithoud om mee te rijden :P maja, daar is die scoot ook niet voor natuurlijk :D vet ding, zekerz netjes gedaan !!

laterZzz en nog veel suc6 verder !

Jur van | XZ-Tuning |
 
ik vond dat zwart witte wel mooier staan...:rolleyes: maarjah een keer wat anders kan ook geen kwaad en het is ook cker niet lelijk... :)wel wennen indd jah... kontje is helemaal vet:D
enne die kleine underseat zegmaar... zal denk ik mooier zijn als je die wit maakt, net als daar waar je 8erlicht zat
 
Originally posted by Walhoutje
Jah k weet wel wie je bent.........je bent tog maat met sander uit ovezande eej :)...

Klopt;)

Underseat heb ik net ook wit gemaakt en dat ziet er idd beter uit.. denk dat ik zometeen maar ff langs de stickerboer ga om stickers te laten maken:rolleyes:
 
Ik vind het geel mooier :)
Is tenminste een beetje appart.
Ik vind zwart met wit niet zo mooi meer omdat echt heel veel mensen het al hebben.
Daarom heb ik die van mij ook andersom gedaan. :)

Heb je trouwens nog steeds die gilardoni erop? Of heb ik ergens overheen gelezen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top