Enrico nrg extreme

Status
Not open for further replies.

Henk_de_mol

Old skool member
-Black & White- Nrg Extreme Enrico

Nou hier mijn project dan maar..

Het begon allemaal in Juni 2001 toen ik een Nrg extreme kocht nieuw in de winkel voor 3800 gulden.. Ik had deze nodig om elke dag 50 km naar school af te leggen... Hiervoor had ik al een italslet gehad maar die was brak dus maar het vertrouwde pia LC blok gekocht en meteen de begrenzers eruit gehaald (vanaf km o)
.. Dit begon al snel te vervelen en er werd een andere vario en koppeling aangeschaft.. Dit was toen het uiterlijk:"
29638

Na een hele tijd erop naar school te hebben gereden moest er iets bruters komen en na een bidalot, R, evo 70 en Jolly pijp werd het tijd om het eens groots aan te pakken en na een half jaar was er deze setup:

Cilinder Gilardoni alu 70 VTM tuned
Uitlaat: Malossi MHR2000/speed
Krukas: Doppler
Carburateur: 19mm dell orto + W7 naald
Luchtfilter kartbox + 75mm PVC buis
Vario: Malossi MHR2000
Koppeling: Hebo verstelbaar
V-snaar: malossi special belt
Spruitstuk: Malossi recht 19/21mm
Lagers: SKF C3
membraan: Malossi hyperreed VL13

Mede met hulp van Tino werd er dit resultaat gehaald op de befaamde almelo en klaaswaal bank:
1046881079metingenrico.JPG


15.1pk niet slecht voor een gila naar wij dachten..


Het uiterlijk was inmiddels ook weer flink verandert met als resultaat dit:
1047564277nieuw11.jpg

1047564241nieuw10.jpg

1047564350nieuw14.jpg

1047564303nieuw12.jpg

1047737996dash2.jpg


Lijt met uiterlijke veranderingen:
* Wit gespoten:
- beenschild
- voetenplank
- spatbord (tevens ingekort)
- Luchtgeleider onder rooster
- carterdeksel
- Stuurkapje binnen
- Velgen voor + achter
- accu deksel
* Rainbow folie over koplampen
* Harris handvaten
* Braking wave remschijf voor 220mm
* Eraf gehaald:
- Remlicht spoiler
- Reflectors
- Spiegels
- Windscherm kapje
- Originele stickers
- Variateur koelingskapje
- Passagiers voetsteunen
* Malossi leeuw op voorspatbord
* Achterlicht en alle knipperlichten geblindeerd
* Bridgestone ML 50 banden voor en achter
* Malossi Rs 3 achterveer
* Malossi remblokjes voor + achter
* Digitale teller Sigma bc 401
* Gefreesd ontstekingsdeksel + wit gespoten
* Buddybak wit gespoten en aangepast
* accudeksel gefreesd
* isolatieschuim hier en daar
* koso toerenteller + temp. meter
* Dash aangepast

Er komt nog een binnendraaier en voor volgend jaar jubbega nog een leuke cilinder en carb:)
Tevens komen er nog verstevigingsstangen en nog een aantal dingen..

Ik hou jullie op de hoogte;)

grtz

Erik
 
Advertisement - register to remove this

tja.. what can i say.. je hebt ut al meerdere keren gehoord.. het blijft een vet ding.. en vind echt knap om die score er uit te persen met 19 mm carb en gilardonut :) enne op lely ff een pic he met onze scoots :) ga zo door
 
Mijn complimenten! Echt 1 van de mooiste scooters die ik ooit heb gezien! :~

Misschien toch nog een andere cilinder om het af te maken...? :)
 
Zondag @ hellevoet aanwezig :) En die cilinder en zo komt echt wel goed;) Geloof mij maar deadline jubbega 2004 :p

Nog aanmerkingen of opmerkingen?
 
Originally posted by Enrico@nrg
Zondag @ hellevoet aanwezig :) En die cilinder en zo komt echt wel goed;) Geloof mij maar deadline jubbega 2004 :p

Nog aanmerkingen of opmerkingen?

werk die tellers mooier weg in je dashbord, dit staat er zo bovenop :)
 
zo dat ding van jou is egt vet ik had je wel ff willen zien rijden bij scooter meeting hellevoet kon zelf niet meedoen want ben nog geen 16 namelijk ik heb zelf namelijk een aerox.

mazzels rutger
 
Zeer brute Nrg geworden, standaard vind ik ze echt saai mja je hebt er zeker werk van gemaakt, Black&White is uber

Complimenten voor resultaat en vermogen :)
 
He enrico,

Met wat voor tank rijd jij nu rond...gewoon op olie of heb je een andere tank geplaats/ laten maken?

Die onderkant (bij je achterkappen) moet met iets dichtmaken...bijv. een kap verbouwen of met traanplaat iets doen?

Anders zie je als je van achteren kijkt z'n groot gat (nee ik bedoel niet jou gat ;)) onder de scooter zitten...:p

Voor de rest stoere scoot!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top