-Enrico Sprinter Final Part-

:P

Maar euhm Enrico, over die Lol op een brommert, dan doe je toch iets verkeerd :P

Maar dat is ook situatie afhankelijk denk ik :P Ik kan branden wanneer ik wil, en dan houd het ook niet op bij 5keer in weg op en neer. Je hebt je hok gewoon tot drag-monster omgebouwd, waar dan helaas niet fatsoenlijk een blokje op te branden is :)

Maar afijn. Ding raak je voorlopig toch niet kwijt (boycot-mode) -:- dus branden zul je voorlopig nog op dat ding :*
 
Tsja, zoals gezegd.. Als ik geen goed bod krijg voor het complete ding dan gaat hij als afsluiting ook nog naar lely alvorens in onderdelen verkocht te worden.. Rijbewijs hoop ik tegen die tijd ook gehaald te hebben.
 
D.J said:
:P

Maar euhm Enrico, over die Lol op een brommert, dan doe je toch iets verkeerd :P

Maar dat is ook situatie afhankelijk denk ik :P Ik kan branden wanneer ik wil, en dan houd het ook niet op bij 5keer in weg op en neer. Je hebt je hok gewoon tot drag-monster omgebouwd, waar dan helaas niet fatsoenlijk een blokje op te branden is :)

Maar afijn. Ding raak je voorlopig toch niet kwijt (boycot-mode) -:- dus branden zul je voorlopig nog op dat ding :*

Ja idd, en tevens heb ik altijd gezeik als ik hier over de straat ga rijden.. En verder het gezeik van "ben je nou nog met een scooter bezig?" wordt je na verloop van tijd ook wel beu..
 
Beter sluit je je jaar waardig af op Lelystad net zoals vele van ons...

Niemand maar dan ook niemand koopt een sprintscooter die al compleet is.

Daar kom je alleen vanaf in losse onderdelen!
 
Jaja, daarom zeg ik ook dat ik er op dit moment nog niet vanaf hoef.. Verder zien we wel hoe het loopt en sluit ik het misschien ook wel af op lely..
 
Denk dat je scooter een waardig en tof einde krijgt :). Kan je besluit heel goed begrijpen enigzins. Het moet een keer stopppen.
 
Zonde Enrico :)

Voorlopig heb ik 10 juni praktijk examen van motorrijbewijs, en zolang het nog kan blijft de speedfight er gewoon bij. Ben ook nog niet echt uit wat voor motor het word.

Misschien idee om TZT eens een Scootertuning.net Members met motormeeting te houden?
 
jammer dat je m wegdoet.. maar t moet idd een keer stoppen moters zijn ook leuk :D

oii

p.s. zodra je m in losse onderdelen wegdoet ben ik geintreseerd in je aim en poleyster achterkap :P
 
Ja Erik ik vind het jammer dat je hem weg gaat doen...
Maja houd hem tot lely dan, dan heb je een mooie gelegenheid om het af te sluiten en kan ik er nog ff afscheid van nemen:P
 
Jammer om te horen, maar ik ga ervan uit dat ik hem nog op lely zie :)

En motormeeting is goed idee :p
 
Aan de ene kant vind ik het jammer , maar aan de andere kant kan ik het besluit om hem weg te doen echt supergoed begrijpen . Die reacties van : ben je nou nogsteeds bezig met die kutscooters , kan ik zelf ook heel slecht hebben en je duwt er idd teveel geld in voor het plezier wat je eraan beleefd. De overstap naar een motor is idd de meeste logische:).
 
Tja er moet eens een eind op komen, tijd om meer pk onder je kont te krijgen breekt aan.

Deze sprint machine is voor de meeste op st.net zeer bekend en speciaal, maar ja voor de koper een mooi moment om met een GOEDE sprint machine op lelystad aan tekomen.

Anders is lely de afscheid die kan hebben
(wie weet loop je op lely wel tegen kopers aan)

En daarna kan die gewoon in onderdelen weg, als die nog niet verkocht is dit is wel mee werk maar ik denk dat je er dan makkelijker van af komt.

je kan ook nog even blijven rijden tot je een goedbod krijgt maar dat kan wel even duren denk ik
Dan kom je er in onderdelen het snelts / best van af.
 
middag enrico, toen je het zaterdag zei bij het stappen dat je ging stoppen dacht ik die lult maar wat (B)(B)... maar nu lees ik het werkelijk.. maar een motor is natuurlijk ook leuk.. :)
 
Back
Top