j0rg Well-Known Member 27 December 2003 #162 hmmz....aparte kleuren maar wel vet! wat zijn je verdere plannen n0g...? i.i.g. suc6!
H Henk_de_mol Old skool member 27 December 2003 #163 Hehe, die fotoos komen morgen of zo wel Verdere plannen weet ik nog niet precies.. We zullen zien..
H Henk_de_mol Old skool member 28 December 2003 #164 Ok, hier zijn dan een paar nieuwe fotoos.. Keb meteen maar ff een bijpassend filter gefixxed.. En nee het is geen Twin Air Tevens zijn er dankzij Inne een paar leuke stickers geplakt (Thnkz daarvoor :*)
Ok, hier zijn dan een paar nieuwe fotoos.. Keb meteen maar ff een bijpassend filter gefixxed.. En nee het is geen Twin Air Tevens zijn er dankzij Inne een paar leuke stickers geplakt (Thnkz daarvoor :*)
A-Bizar - 28 December 2003 #165 het weer maakt t somber.... Ik blijf m wel bruut vinden Maar ik wil je wel ff flammen binnekort hoor
H Henk_de_mol Old skool member 28 December 2003 #167 Op het weer moet je niet letten Nee NG is nog niet terug, hij ligt bij Tino dus dat kan altijd wel ff duren
Op het weer moet je niet letten Nee NG is nog niet terug, hij ligt bij Tino dus dat kan altijd wel ff duren
Joost@aerox 3BR Tuner 28 December 2003 #168 ik zou zelf nog wat aan eht zwart van het zadel doen. als dat done is, vind ik em echt top :W :* //edit// behalve dat t pia is
ik zou zelf nog wat aan eht zwart van het zadel doen. als dat done is, vind ik em echt top :W :* //edit// behalve dat t pia is
H Henk_de_mol Old skool member 28 December 2003 #169 Ja, zadel staat ook nog op de planning.. En pia heerscht
H Henk_de_mol Old skool member 28 December 2003 #170 Deze is gesloten, keb een andere minder rommelige aangemaakt.