-Enrico Sprinter Final Part-

Vandaag ff gebankt bij Tino in Vlissingen.. Heb ik denk ik wel de oorzaak gevonden voor de iets tegenvallende tijd en het terug vallen na verloop van tijd.. Zuiger had 0.9 mm speling :) Ik heb dus maar 1 run kunnen trekken die overigens door veel te zware rollen met 13.300 toeren wel 18pk gecorrigeerd bezorgde.. Dit zou bij de Valentino bank in goes ongeveer gelijk staan aan 19+ pk... Met andere woorden, Hebo pijp gaat heerschen en morgen een nieuwe zuiger en een stuk lichter op de rollen :)
 
Last edited:
jij ging dus gaan banken bij tino, had hem gister namelijk nog gebeld en toen vroeg hij of ik iemand kende die met een pia sprinter s'avonds zou komen :) btw haalde m'n cilinder er gister ook nog eens af zat er gewoon een put in de bovenkant van m'n zuiger :p dus ook maar ff een nieuwtje halen
 
Ja, hij kent mij al veel langer alleen kwam het aan de telefoon niet zo over toen ik de afspraak maakte hehe.. Veel mensen kennen mij ook alleen maar als Enrico en als ik dan aan de telefoon Erik zeg dan snappen ze het niet meer :p
 
Enrico@Sprinter said:
Vandaag ff gebankt bij Tino in Vlissingen.. Heb ik denk ik wel de oorzaak gevonden voor de iets tegenvallende tijd en het terug vallen na verloop van tijd.. Zuiger had 0.9 mm speling :) Ik heb dus maar 1 run kunnen trekken die overigens door veel te zware rollen met 13.300 toeren wel 18pk gecorrigeerd bezorgde.. Dit zou bij de Valentino bank in goes ongeveer gelijk staan aan 19+ pk... Met andere woorden, Hebo pijp gaat heerschen en morgen een nieuwe zuiger en een stuk lichter op de rollen :)

Bedoel je niet 0.09mm ?

Met 0.9 mm speling kun je hoogstwaarschijnlijk niet eens starten...

Wel cool als je meer scoort met mijn oude R2 pijpje. ;)
 
Okay jongens.. Vandaag is big-end eruit gelopen (gelukkig bijna geen schade) en ik heb besloten om alles in onderdelen te verkopen.. Jammer maar helaas.. Ik ben het echt beu en zie heel het gebeuren niet meer zitten.. Mocht je interesse hebben in onderdelen kun je naar de pia marktplaats struinen ;)
 
net 1 dag voor je eigen georganiseerde demo sprint dag :X

serieus balen man :(

maar goed, begrijpelijk ook aan de andere kant :)
 
JasperdB said:
net 1 dag voor je eigen georganiseerde demo sprint dag :X

serieus balen man :(

maar goed, begrijpelijk ook aan de andere kant :)

Jup, 1 klein kut lagertje... En het gekke is dat de cilinder van mijn maat met wie ik het organiseerd ook vandaag in de poeier is gelopen.. De zwartste dag uit mijn scootercarriere mag ik wel zeggen..

Shit happens, maar morgen gaan we er gewoon wat gezelligs van maken ;)
 
toch wel jammer :(

Vindt het onverstandig nu te beslissen, altijd eerst ff een nachtje slapen want je gaat nu echt verkeerde beslissingen nemen doordat je in zo'n bui bent.
Maar goed het was een tof ding, en hopelijk bouw je wat anders op met het geld wat je hieruit haalt...
suc6
 
Neo's OWNAGE said:
toch wel jammer :(

Vindt het onverstandig nu te beslissen, altijd eerst ff een nachtje slapen want je gaat nu echt verkeerde beslissingen nemen doordat je in zo'n bui bent.
Maar goed het was een tof ding, en hopelijk bouw je wat anders op met het geld wat je hieruit haalt...
suc6

Ik loop al een jaar rond met de gedachte om te stoppen.. Ik denk dat ik alles grotendeels wel heb gezien/ meegemaakt.. Ik voel me eigenlijk alleen maar beter door mijn keuze..
 
Back
Top