-Enrico Sprinter Final Part-

nja, khoop voor je dat je er morgenvroeg nog zo over denkt.
Want met zulk soort dingen zegma kom ik pas de volgende dag tot bezinning :P
We zulle zien...
 
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan....

En ik denk ook, dat ik het op z'n tijd wel gezien heb... Rond je 21e, beginnen er echt veel meer dingen aan je te "trekken" dan op je 17e/18e..
Zeker als je al veel dingen "meegemaakt" hebt :)

Erik: Verstandige keuze... Goed vind ik hem niet.... Verstandig wel. (en dat is niet, omdat ik wat zooi van je overneem voor een leuke prijs)
 
Das heus wel bij iedereen verschillend, ik ben net 18 en ik heb het echt wel een beetje gezien met die scooter..

Kost gewoon heel erg veel geld, en op een gegeven moment zie je toch wel in dat het best waanzin is dat je AL je geld in die sooter steekt, en je bedenkt dat je er toch lang niet alles voor terug krijgt..

/Edit/ Lars hier op Joost zn naam /edit/
 
Sander said:
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan....

En ik denk ook, dat ik het op z'n tijd wel gezien heb... Rond je 21e, beginnen er echt veel meer dingen aan je te "trekken" dan op je 17e/18e..
Zeker als je al veel dingen "meegemaakt" hebt :)

Erik: Verstandige keuze... Goed vind ik hem niet.... Verstandig wel. (en dat is niet, omdat ik wat zooi van je overneem voor een leuke prijs)

Hier ben ik het volledig mee eens... Ik wist dat die tijd ging komen want het zat er al een hele tijd aan te komen en nu is het ineens echt zo.. Dit betekent echter niet dat ik niet meer zal forummen of meetings bezoeken o.i.d.. Ik zal alleen minder actief zijn zelf :P

Motor broemen!
 
blijf je wel mod? anders wil ik dat wel overnemen:D

idd je moet er mee stoppen als je alles al gedaan heb.

je heb iig in genoef blaadjes ed gestaan. iedereen kent jou scoot.
Ik denk wel dat jij bereikt heb wat je wou bereiken, succes iig met wat je verder gaat doen.

huib...
 
Zonde zonde ik vind het jammer dat het zo moet eindiggen de meeting van morgen had een goed afscheid geweest.
helaas maar weer je heb hoogte en diepte punten
succes met je motor.

en je bent (helaas zonder scooter) wel op lely neem ik aan ?
 
Zonde man dat ie net een dag voor je eigen demo kapot gaat:(

En tsja wel jammer dat je ermee stopt, ik wil er aan de ene kant ook wel mee stoppen maar vind het dan toch wel erg zonde als ik hem weg zou doen, en zoals ik er nu over denk hou ik hem gewoon me hele leven:D
Maja wel verstandig als je nu motor wilt gaan rijden.
 
Jammer enrico :'( vond het een van de vetste dingen -:-
Ik word ook in september 21, ga ook voor mn motorrijbewijs. Naar lelystad verkoop ik ook de hele zooi. En dan ook op zoek naar een suzuki GSX-R Srad uit 97/98. Volgende zomer motormeeting 8)
 
jammer maar ik snap je keuze compleet

dan heb jij nog het geluk dat je niet in een dichtbewoonde buurt woont
en wat meer kan knalle dan menig ander maar
na een tijd van veel uitgeven en er telkens weinig van terug zien nekt je gewoon
na een tijdje

en motor is gewoon chiller punt
 
Back
Top