Enrico nrg extreme

Status
Not open for further replies.
Ik vind het vet... Wat me overigens wel opvalt; de kap waar normaal je knipperlichten in zitten zijn bij jou voorzien van die lelijke reflectorhouders... Had je die niet beter ook weg kunnen werken, of een oud type Mc^2 kapje kunnen nemen?

Verder vind ik het wel koel geworden :)
 
Originally posted by cozmo
Het is idd wennen, maar aangezien marco's scoot ook vet is zal deze het ook wel zijn. Alleen vind ik de voorkap met die gaatjes erin niet zo heel mooi.

We kunnen niet allemaal plamuur helden zijn zoals jou;) Maar ik vind hem toch wel aardig hoor, beter dan een std. voorkap in ieder geval..

Ander zadeldekje staat trouwens ook nog op de planning:p
 
Ik vindt hem zeker bruut Erik! Zoals je zegt, veel opvallender, alleen vindt ik dit stuurtje echt te ver naar voren zitten, net als die van Marco_v_w. Maarja...je kan nu wel bij XSH 8P
 
Mja, ik kan het stuur nog wel verstellen.. Maar qua zithouding is dit gewoon fijn dus laat ik het zo... Maar thnkz voor het compliment Pronk;) En ik hoor bij PTU dus niet bij XSH, de kleur geel is trouwens ook anders hoor en minder profi gespoten:p
 
Hey, die kleurencombo is wel vet zo, vond dat zwart ook heel mooi, maar deze vind ik toch nog net iets meer opvallen

Ps welke kleur stickers komen erop?
 
Het is niet mis, maar eerlijk gezegd vind ik het niet echt 'méér' opvallen, vorige look was wat aggressiever vond ik :D

En dat wit dat je nu hebt zou ik in een andere spetterende kleur doen, fluo groen of zo, maar ja, is natuurlijk m'n eigen mening.

zou heel origineel/speciaal zijn en imho vetjes :)


greets
 
Zithouding heerscht:) Meer naar voren dus voorwiel minder snel van de grond:p... En de stickers worden wit, en elke kleurencombo is ongeveer al gedaan dus oph0ern met je XSH omdat die ook die combo heeft..;)
 
ik vond zwart met wit mooier, dit lijkt op de foto's echt zo'n doffe kleur geel.
Stuurtje staat wel erg mooi!
 
Tsja, smaken blijven verschillen... Het kan nooit goed zijn voor iedereen dat blijkt wel.. Istie zwart-wit dan is dat on-origineel en istie geel-wit dan vinden sommige dat nog niet goed:) Agja, hij is wel opgeknapt vergeleken met de vorige lak op de kappen en ik ben er blij mee;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top