Enrico nrg extreme

Status
Not open for further replies.
Vind het stuurtje net iets te hoog staan. Ik zou persoonlijk voor het TNT stuurtje zijn gegaan (die Marco ook heeft) Die staat ook een beetje naar voren, dus sprinten moet geen probleem zijn ;)

Maar voor de rest vind ik hem echt super :W
 
Xtacy stuur... en Pronk: die stickers moesten eraf omdat voorkap gespoten moest worden.. Die latijnse text staat op mijn mono-zitje dus wees niet ongerust;)
 
Ok, hier een flinke updeet.. Aangezien er in de loop van tijd toch wel flink wat krassen in mijn kappen waren gekomen en mijn voorkap mat zwart was geworden:( en ik gewoon de combo teveel ging zien:),heb ik besloten om mijn kappen te spuiten:) Het is dus de combo geel met wit geworden aangezien je toch moet opvallen (sorry marco_V_w).. Tevens heb ik een andere stuurclamp die verstelbaar is en iets korter omdat het andere stuur iets te hoog stond naar mijn zin...

Hier de fotoos..

Enriconieuw.JPG

Enriconieuw4.JPG

Enriconieuw5.JPG

Enriconieuw3.JPG

Enriconieuw2.JPG


Zeg maar wat je der van vind, ik vind het wel geslaagd maar wie ben ik? :P
 
Er komt trouwens nog een leuk stickersetje op ook hoor.. Anders is het zo kaal.. Natuurlijk wel zelf ontworpen stickers met wederom een paar leuke spreuken;)
 
Nice!

Dat stuurtje was eerst echt te lelijk, maar gelukkig heb je het ingekort :).

[edit] wtf 8P waar zijn die foto's ineens??
 
Stuurtje is niet ingekort, is gewoon andere clamp:) En Inne, op de fotoos leek het misschien mooier maar in het echt was het bagger geworden.. En dit valt meer op:P
 
Het is idd wennen, maar aangezien marco's scoot ook vet is zal deze het ook wel zijn. Alleen vind ik de voorkap met die gaatjes erin niet zo heel mooi.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top