-Enrico Yellow-White Nrg Extreme-

ik hbe ook maar gelijk speciaal de scootin gekocht! ennuh tjah je hebt gewoon een vette scooter gebouwd. ik ga je poster ophangen naast die van chezzmo en die van bart :P
 
Originally posted by Enrico@nrg
Trouwens die donkere plekjes en zo die je op bijvoorbeeld de poster ziet, die zitten er in het echt niet in.. Zal wel door de drukkerij komen of zo...

Zit ook op de poster van de onze, kweenie hoe het komt :)

Verder vind ik persoonlijk de afwerking ook een beetje tegenvallen als ik heel eerlijk ben... Wij hebben het spuitwerk toentertijd inderdaad voor een stukje uitbesteed, maar dat vond ik het geld wel waard... Ook die voorkap had strakker gekund naar mijn mening, zoals gaten boren en dergelijke :)

Opbouwende kritiek, en ik vind je nog steeds liev hoor :*

Verder is het uiteraard gewoon leuk om in Scootin' te staan... Allerlei 16/17 jarig volk waar het zusje van m'n gf mee om gaat, weten precies wie ik ben, terwijl ik er geen 1 ken 8P
 
Jos? zo noem ik mijn broer al :D

Neej, effe serieus, iedereen heeft een ander "trendy-woordje"... Je komt wel naar Oisterwijk hoor!! ;) desnoods moet ik je dragen...
 
Originally posted by Bruce lee
ik had je scoot gezien @ oisterwijk maar je had net zo goed een stucadoor in kunnen huren voor je kappen strak te zette
Kan jij het beter dan:)? , zo ja dan mag je t wel ff laten zien, ik heb hier nog wel wat kappen ligge.:*
 
Back
Top