-Enrico Sprinter Final Part-

Kleine jongens worden groot zullen we maar zeggen he:)

Btw goede inruil voor sprinter van je geef mij ook die motor maar :P goede keuze van je
 
Jongens jongens. Hij is nog niet weg hoor ;) Waarschijnlijk zal ik er ook gewoon mee in lelystad zijn om hem een waardig afscheid te geven :) Mits er geen goed bod op komt tenminste :P
 
goedzo, zo hoort et !
beter houd je em gewoon en een motortje :#, het is mss duur, maar kan je je af en toe wel ff uitleven vind ik :+
 
Mja, ik ben nog 1 jaar student dus dat is helaas niet te doen.. Verder heb je het op een duur wel gezien met die dingen.. Het is er heel veel geld inpompen voor relatief weinig plezier. Als je vrienden ook een motor hebben dan is relaxed toeren bij goed weer ook heel erg leuk..
 
Je hebt gewoon gelijk dat je voor een motor gaat, lekker toeren in de zomer en dergelijk en dan een gsx :~, dan doe je het gelijk goed.

Van de zomer ga ik eerst maar is mijn lichte motorrijbewijs halen :)
 
tussen de 4 en 5000 eurie heb je een goede.. Ik zoek er 1 met het liefst schuifschade die ik zelf nog wat kan opknappen voor 500 minder of zo :P
 
Zit wat in, naja succes met het grote verlies :'( en succes met het verkopen + aankopen van een motorfiets dan :)
 
Idd jammer zoals je al wist, ik zag je op jubbega lopen met je apparaat en dacht bij mezelf hij heeft er geen zin meer in :p.
Vind je kawasaki ninja niet vet, nieuw type :p :)
 
dragsterlover said:
Idd jammer zoals je al wist, ik zag je op jubbega lopen met je apparaat en dacht bij mezelf hij heeft er geen zin meer in :p.
Vind je kawasaki ninja niet vet, nieuw type :p :)

Ninja niet echt nee.. Nieuwe type is ook nog wel ietwat buiten het budget :P
 
Grappig dat je dezelfde plannen hebt als mij, ik ben pas ook 21 geworden en wil ook voor me motorrijbewijs gaan.

Mijn project (maniac neo's) gaat binnenkort ook de deur uit om mijn motorrijbewijs te gaan bekostigen. Alleen bouw ik nog een sprintproject op voor lelystad om daar mijn scootertijdperk af te sluiten.(meeste onderdelen hiervoor heb ik al)
Aan het eind van de zomer hoop ik ook een motor te kunnen kopen, maar ik begin denk met een simpele rs 125.
 
Back
Top