H Henk_de_mol Old skool member 14 April 2003 #21 Kleine update: Heb nu buizen klaar liggen voor verstevigingsstangen.. Probeer deze week ze te monteren. Pics komen dan dus ook
Kleine update: Heb nu buizen klaar liggen voor verstevigingsstangen.. Probeer deze week ze te monteren. Pics komen dan dus ook
H Henk_de_mol Old skool member 15 April 2003 #25 Updeet: Verstevigingsstangen gemonteerd: Ik weet dat ik ze niet nodig heb maar ik vind het gewoon wel leuk staan Das ook de reden dat ik er 2 heb...
Updeet: Verstevigingsstangen gemonteerd: Ik weet dat ik ze niet nodig heb maar ik vind het gewoon wel leuk staan Das ook de reden dat ik er 2 heb...
#Bas - 15 April 2003 #27 Vet,staan wel netjes die verstevigingsstangen :W Ps. Maak je velgen eens wat beter schoon
monstaboy Manston Malaguti 15 April 2003 #29 Niemand heeft frameversteviging nodig hoor, je frame zegt heus geen krak als je 20 pk hebt oid.
Speeddrake MHR speed 7T Owner 15 April 2003 #32 Die stangen zijn alleen maar nodig bij het remmen. Het heet ook trekstangen.
H Henk_de_mol Old skool member 15 April 2003 #33 Mja, zal allemaal wel.. Keb er nog niet mee gereden trouwens..
JohnnyP Vuurvos member 15 April 2003 #34 toch wel 1 van de mooiste nrg's en neem nou aan dat dat een uitzondering is. want ik vind die dingens echt heel lelijk en verder vraag ik me af wat voor stangen je hebt en hoeveel de diameter is
toch wel 1 van de mooiste nrg's en neem nou aan dat dat een uitzondering is. want ik vind die dingens echt heel lelijk en verder vraag ik me af wat voor stangen je hebt en hoeveel de diameter is
Tim lekker doen 15 April 2003 #37 maak es een foto tje van dicht bij...en niet zo achtelrijk klein ofzo