Enrico nrg extreme

Status
Not open for further replies.
die stangen om er maar weer op terug te komen, geven meer stabiliteit. Als je dus een flink aantal pk's hebt wil je frame nogal een beetje krom trekken..

voor de rest zeer netjes maar dat heb je tog al te vaak gehoord ;)
 
Ok, ff kleine updeet.. Jet-ski killswitch gemonteerd (nog niet @ pics) en nieuw stickersetje:)
1053836871sticker.jpg

105484208315.jpg

105484205714.jpg

105484211316.jpg

105484183011.jpg


Da was ut.. Ready for Lelystad alstie niet vastbeuqt..
 
mooi ding. ik vind alleen die voorkant stickers niet mooi.. dat malossi verpest hem...


veels te groot, beter had je een logo gedaan... en dan daaronder die prutser tuning tekst:)
 
Hij is mooi en ik ben misschien een oelewapper, maar andere handvaten (doorzichtige) zouden denk ik beter staan.
 
Originally posted by marcovanderzon1
die stangen om er maar weer op terug te komen, geven meer stabiliteit. Als je dus een flink aantal pk's hebt wil je frame nogal een beetje krom trekken..

voor de rest zeer netjes maar dat heb je tog al te vaak gehoord ;)

Nee mafkees je frame trekt niet krom en ook niet met een flink aantal pk's, tis alleen maar voor stabiel sturen en remmen. MHR Speed racers op Spa francorchamps rijden ook met 20+ pk en die trekken ook nie krom dus lul nie uit je nek
 
ziet er vet uit :D

ff vraagje, waar heb jij je tank zitten? bij jou zie ik namelijk niks onder de achterkap uit steken zoals bij mij
 
het rijdt beter, maar qua pks weet ik het niet (zal wel niet) en die ontsteking staat heel scherp.. Binnenrotor moet nog komen ooit, nu heb ik al een paar keer gehad dat scooter achteruit reed doordat ontsteking nogal scherp staat:P
 
Ok, hier ff een updat van mijn kant... Ik ben hevig aan het plamuren geweest, ook is er weer het 1 en ander gespoten en een onderschild gemaakt.. Ook is er een selettra binnenrotor gemonteerd:W

Hier een paar piccies, laat maar wat horen!

image.php

image.php

image.php
 
twee vraagjes, tips:

- Maak eens wat Grotere foto's en van dichtbij (is al eerder gezegd)
kzie geen fuck op die pics
- Host ze ergens anders dan bij sf.nl |(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top