malco
poopyboner
idd, ik bel echt vaak 20 sec :r
Net als je vaak 1 minuut en 5 seconden belt.
idd, ik bel echt vaak 20 sec :r
Als je 3G verbinding wil kunnen maken (voor internet) dan heb je wel een Usim nodig (staat op de simkaart). Ik had nog een oude, vandaar.Wat is een umts simkaart en wanneer heb je er 1 nodig? En hoe weet je of je er 1 hebt?
Ik vroeg me ook nog wat af, heb een belbundel van 450 minuten bij vodafone, nu kreeg ik mijn telefoonrekening en moest ik gebruikskosten betalen omdat ik over mijn bundel heen gegaan zou zijn. Dit leek me al erg apart dus heb die rekening opgezocht en heb het nagerekend. Ik heb de tijd van alle gesprekken opgeteld bij elkaar waar op de rekening €0.00 achter stond (dit zouden dan gesprekken binnen mijn bundel moeten zijn) ik kwam uit op 240 min. Ver onder mijn bundel zou je denken? Maar toch heb ik er 44 euro overheen gebeld :s
(evt. servicenummers enzo heb ik apart gehouden want moet je vaak extra betalen)
Ook heb ik zo'n sms bundel, 1000 smsjes voor 9.95. Nou vroeg ik me af, als ik sms zou het dan eerst uit die algemene bundel gaan? Dan snap ik dat ik erover heen kan zitten met bellen als er ook smsjes uit gaan. Of halen ze dat direct uit die sms bundel? Lijkt mij eigenlijk wel dat ze die eerst uit de sms bundel moeten halen anders heeft zo'n bundel weinig zin lijkt me?
Kan eigenlijk nergens op internet vinden hoe dit werkt.
Sjoerd, je kan het goed praten, maar het is en blijft natuurlijk een trucje om geld uit de zak van de consument te kloppen. Als je m vroeger verlengde ging het namelijk wel automatisch.
Zie:
http://www.hi.nl/1266.htm
Dus vroeger kon het wel, en nu opeens niet meer...zegt mij al genoeg.
Als je 3G verbinding wil kunnen maken (voor internet) dan heb je wel een Usim nodig (staat op de simkaart). Ik had nog een oude, vandaar.
Heb een nieuwe telefoon sony ericsson aino :W
Normaal gesproken zou ik 200euro bij moeten betalen met de minuten die ik wil..
Even nadacht en toen KPN gebelt dat ik mijn abbo wou op zeggen..
Waarop ik natuurlijk de vraag kreeg waarom..
"Nou bij vodafone krijg ik die telefoon gratis bij een 1 jarig abbonement, maar bij jullie moet ik 200euro bij betalen en betaal ik ook nog is meer voor minder minuten en smsjes"
Als andwoord daarop kreeg ik "via deze afdeling kunnen we gratis telefoons verschaven"
Best een mooi dealtje gemaakt.. gratis telefoon en onbeperkt internet voor 5euro per maand..
Kan je nou smsen met touchscreen, of is dat echt alleen met multimedia?