Centraal Mobiele Telefoons #12

Valschade, vochtschade, diefstal en verlies vallen er zoal onder in ieder geval (geeksquad/lifeline).

Of je hem nou zelf kapot gegooid hebt of dat hij echt gevallen is maakt niet uit, kapot is kapot.

Je zal wel altijd je eigen risico moeten betalen in zo'n geval (bij een s2 tussen de 30 - 50 euro, staat ook op je polis)

@Jesse, idd zeg! Lijkt net windows tov iOS :p

Windows, forums vol met problemen en beetje reboot hier en proceccor daar. IOS, minimaal problemen.

Heb nu een iphone 5 en had hiervoor de iphone 4 en altijd zeer over te spreken. Wel veel discussies met collega's die android gebruiken en dat beter vinden en beweren dat je er meer mee kan (who cares, 70% gebruik je toch niet).
Werk bij de Phonehouse en wat voor problemen je tegenkomt slaat echt nergens op, dagelijks mensen met softwarematige problemen (android). En daarnaast is het ''bewezen'' dat iphones 'beter' zijn en het minst terugkerende toestel is qua garantie gezeur (software/toestel)
 
Last edited:
Via xda een ROM gevonden. Ging prima. Ik heb hem teruggezet naar custom bij verkoop (2 weken na aanschaf) Ding is echt TE langzaam nl.
 
Valschade, vochtschade, diefstal en verlies vallen er zoal onder in ieder geval (geeksquad/lifeline).

Of je hem nou zelf kapot gegooid hebt of dat hij echt gevallen is maakt niet uit, kapot is kapot.

Je zal wel altijd je eigen risico moeten betalen in zo'n geval (bij een s2 tussen de 30 - 50 euro, staat ook op je polis)

@Jesse, idd zeg! Lijkt net windows tov iOS :p

Windows, forums vol met problemen en beetje reboot hier en proceccor daar. IOS, minimaal problemen.

Heb nu een iphone 5 en had hiervoor de iphone 4 en altijd zeer over te spreken. Wel veel discussies met collega's die android gebruiken en dat beter vinden en beweren dat je er meer mee kan (who cares, 70% gebruik je toch niet).
Werk bij de Phonehouse en wat voor problemen je tegenkomt slaat echt nergens op, dagelijks mensen met softwarematige problemen (android). En daarnaast is het ''bewezen'' dat iphones 'beter' zijn en het minst terugkerende toestel is qua garantie gezeur (software/toestel)

Android vs iphone :'(
Android is geen telefoon..
 
Via xda een ROM gevonden. Ging prima. Ik heb hem teruggezet naar custom bij verkoop (2 weken na aanschaf) Ding is echt TE langzaam nl.

Is het echt 4.1.1 of krijg je een skin oid? En was ie met die andere ROM sneller of juist niet?
 
Tijdje terug wilde ik de homebutton van m'n iPhone 4 vervangen want reageerde niet 100%. Via eBay kostte het 3 euro ofzo, maar toen ik de telefoon weer in elkaar zette, brak ik per ongeluk een kabeltje van het scherm :+ lompe fout van mezelf. Toen maar geheel nieuwe voorkant gekocht op eBay, 25 euro. Alles werkt weer perfect, kost eigenlijk niet veel dus. Scherm is niet origineel maar wel gewoon even scherp etc. Had niet verwacht dat het zo makkelijk was om heel die telefoon uit elkaar te halen :) Stuk makkelijker dan een S3 zo te zien aan dat filmpje :p
 
Tijdje terug wilde ik de homebutton van m'n iPhone 4 vervangen want reageerde niet 100%. Via eBay kostte het 3 euro ofzo, maar toen ik de telefoon weer in elkaar zette, brak ik per ongeluk een kabeltje van het scherm :+ lompe fout van mezelf. Toen maar geheel nieuwe voorkant gekocht op eBay, 25 euro. Alles werkt weer perfect, kost eigenlijk niet veel dus. Scherm is niet origineel maar wel gewoon even scherp etc. Had niet verwacht dat het zo makkelijk was om heel die telefoon uit elkaar te halen :) Stuk makkelijker dan een S3 zo te zien aan dat filmpje :p

Deze klacht heb ik ook wel eens, zwaar irritant:p
 
ik neem die dingen best vaak over van vrienden... verkrachte behuizing/kapotte display's ed... dan goedkope onderdelen bestellen, en weer doorverkopen :p

kan best leuk verdienen zo nu en dan :+


maar dat wat hierboven staat (in mindere maten dan) is best kinderachtig..

gezeik om welke nu beter is, android/windows/iphone os... dat deed ik vroeger altijd op schoolplein... ruzie maken omdat wat ik had, 't beste was/zou zijn...


kom dat gezeik steeds weer tegen (irl) haal ik me s3 uit me zak, jah kut ding iphone is beste.... elke keer weer:'(
 
Je bedoeld toch wat ik begrijp of wa?

Ja, maar er zijn heel veel telefoons die op android draaien, en maar 1 die op ios draait. Ik weet niet precies hoe de verhoudingen zijn, maar volgens mij is het aantal android toestellen in Nederland wel een stukje hoger dan het aantal IOS toestellen dat bedoel ik
 
Even een vraagje. Wat moet je allemaal doen als je telefoon is gestolen. Natuurlijk je simkaart laten blokkeren.

Maar hoe zit dit met Whatsapp en Facebook, Twitter etc? Kunnen ze hier met een andere simkaart gewoon weer op? Dit is op te lossen door het veranderen van je wachtwoord. Alleen hoe zit dit met Whatsapp, deze app werkt namelijk niet met een wachtwoord?
 
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe sim-only aanbieder, nadeel is dat lang niet alle aanbieders een buitenland optie/bundel hebben voor internet.

Zover ik gezien heb hebben alleen t-mobile, Hi en Vodafone een prepaid buitenland internet bundel.

Zie het het een en ander over het hoofd of moet ik gewoon weer verlengen bij Hi ?
 
Neem dan n S3 Mini.

Vind je deze beter dan de S2 en waarom? Wij gaan op werk nieuwe telefoons bestellen en we twijfelen tussen de s2 en de s3 mini. Ik ben er niet meer zo in thuis...is het een kwestie van smaak of is een van de twee echt beter qua specs?
 
Heren,

ik moet binnenkort mijn abbo verlengen/vervangen, nu heb ik momenteel T-mobile, maar heb hier zeer weinig plekken met fatsoenlijk 3G ontvangst.
Nu wil ik waarschijnlijk overstappen naar Vodafone. Ik wil hier een 1-jarig Red abbo a 49,- per maand voor afsluiten icm een HTC One,
deze is echter nog niet echt leverbaar in Nederland (helaas geen windows phone meer, toch te weinig apps voor mij).

Kan ik nou gewoon het abbo bestellen op internet, met nummer behoud, en zorgt vodafone er voor dat het abbo pas in gaat wanneer mijn oude abbo afloopt? Dit zou op 27 april moeten zijn.

Heb weinig zin om naar de vodafone winkel te gaan, daar is het altijd tyfus druk.

Iemand toevallig ervaring mee?

Thanks
 
Je mag 2 maanden voor de einddatum van je huidige contract overstappen naar een andere provider. De einddatum van je huidige provider en abbo blijft ongewijzigd.
Bij overstappen zal op de einddatum van je huidige contract je nummerbehoud en nieuwe contract ingaan van je nieuwe abbo, ook als deze 2 maanden van te voren is geregeld/afgesloten.

Telefoon incl abbo is wel behoorlijk aan de prijs btw!

Red 49,- +15,- = 64,- per maand (toestel categorie E)
1 jarig: 324,95 bijbetalen

Zou ik eerder toestel los kopen incl een telfort sim-only.
 
Oke.. die + €15,- had ik even gemist, klote providers ook...
Ga eens even rondkijken waar ik hem "goedkoop" los kan kopen.
Thanks :)
 
Heren,

ik moet binnenkort mijn abbo verlengen/vervangen, nu heb ik momenteel T-mobile, maar heb hier zeer weinig plekken met fatsoenlijk 3G ontvangst.
Nu wil ik waarschijnlijk overstappen naar Vodafone. Ik wil hier een 1-jarig Red abbo a 49,- per maand voor afsluiten icm een HTC One,
deze is echter nog niet echt leverbaar in Nederland (helaas geen windows phone meer, toch te weinig apps voor mij).

Kan ik nou gewoon het abbo bestellen op internet, met nummer behoud, en zorgt vodafone er voor dat het abbo pas in gaat wanneer mijn oude abbo afloopt? Dit zou op 27 april moeten zijn.

Heb weinig zin om naar de vodafone winkel te gaan, daar is het altijd tyfus druk.

Iemand toevallig ervaring mee?

Thanks

Wat voor apps mis je op wp?
 
Back
Top