Ik zit nu bij Vodafone, maar heb dr alleen maar slechte ervaringen mee met dit abbo.
Respect Joshua dat je hier t hele verhaal gaat typen, ik zou t niet meer zoeken na zo lang te moeten bellen en het verhaal al 100x te moeten houden
Maar eerst koop ik dus een nieuwe telefoon, doet de pinautomaat t in de winkel niet. Nog een keer betalen omdat 1e keer niet lukt. Komk thuis, blijk k 2x afgerekend te hebben, jeuuuj. Nou boos gebeld en ze zouden me t geld geven. Komen ze t een uur later in een zakje brengen
Ok tot daar aan toe.
Dus beetje met telefoon spelen, jeeeuuuj splinternieuw! Niet dus, kwist na een week zeker dat t een gebruikte telefoon was aangezien er al nummers van Ferry nogwat en smsjes over een knappe moeder in me telefoon stonden
Weer terug naar de winkel, ff flink stampij maken dat t niet kan dat ik een gebruikte telefoon meekrijg voor zo'n geld. Toch een nieuwe meegekregen. Ik dacht al, mooie 1e week met vodafone, als dat maar goed gaat. En dat ging t dus niet
1e zomervakantie, krijgk op me 3e 4e en 5e rekening dus in een keer kosten voor online gaan, en ook in t buitenland. Dikke knaken neer moeten leggen. En twas dus heel toevallig ook elke keer op de seconde precies een kwartier op internet. Na veel heen en weer bellen (nee ik heb t niet zo bijgehouden als Joshua, maar tis lang zat
) toch maar de HELFT teruggehad.
Recente ontwikkelingen: Op mn laatste rekeningen heb ik smsjes berekend gekregen naar Rusland... Ik zou bij god niet weten wat ik mijn vrienden in Rusland moet melden, of mn broer moet toevallig met mijn telefoon een Russian Bride besteld hebben
Dan hoopk wel dat ze lekker is, want t kost mij weer 20euro buiten me bundel.
Me abo loopt in mei af, dus ga maar op zoek naar wat anders. voor mij dus GEEN vodafone meer.