Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Iemand een aardig idee voor een vervanger voor mn iphone 3G?

Bevalt me prima, maar wil wel eens wat anders. E72 / Blackberry oid?

Is het ding een beetje handzaam, niet zo enorm als een HD2 bijv? En degelijk in elkaar gezet?

de enormheid van een HD2 is relatief hoor.

zeker als je al van een iphone (of iets in die richting) afkomt is het iets grotere formaat niet te merken. en dat formaat is een héle dikke plus bij het browsen etc. :)

Moet ik switchen naar Instant E-Mail van tmobile als ik voor een blackberry ga? Of kan alles nog met web'n'walk Standard van tmobile?

de enormheid van een HD2 is relatief hoor.

zeker als je al van een iphone (of iets in die richting) afkomt is het iets grotere formaat niet te merken. en dat formaat is een héle dikke plus bij het browsen etc. :)

beetje formaatje hd1.. kwalitatief wel ok naar mijn 1e indruk.. eigenlijk zoals alle nieuwe htc toestellen.
Hmm oke, ik moet 'm denk toch even irl zien. Ik zag trouwens dat 'ie bij telfort erg goedkoop is, al gratis bij 1-jarig 300 min + data voor 40e p/m.

Jammer dat nokia geen fatsoenlijke toestellen heeft, net die gratis ovi maps geïnstalleerd op een E66, werkt perfect, en gratis...

voor android is ook méér dan genoeg te krijgen nico, dit is 2010 hoor ;).

draai zelf op mijn HD2 sygic, en mijn vader op zijn legend eveneens, en dat draait als een zonnetje.

Dat is idd waar, maar ik heb nog nooit legaal zulke goede navi software gehad :p Nog even een paar weken wachten en hopen dat ze bij Telfort de zilveren desire binnen krijgen...

Er is nu een methode dat je n900 info beschikbaar blijft, waardoor je dus gewoon kan updaten na het overclocken.

Het is verder super simpel, flash bestand op je telefoon zetten, xterminal openen en de code invoeren en rebooten.

Hmm oke, ik moet 'm denk toch even irl zien. Ik zag trouwens dat 'ie bij telfort erg goedkoop is, al gratis bij 1-jarig 300 min + data voor 40e p/m.

Jammer dat nokia geen fatsoenlijke toestellen heeft, net die gratis ovi maps geïnstalleerd op een E66, werkt perfect, en gratis...

jup ff langs winkeltje gaan..

Vanwege problemen met mijn telefoon mag ik een nieuwe kiezen.

Het gaat om de volgende toestellen:

Samsung I900 Omnia
Sony Ericson X1 Experia
Samsung I8510
BlackBerry 8820
BlackBerry 9700 Bold

Nu twijfel ik alleen nog welke ik neem, ben sowieso geen voorstander van schuif-toestellen.

Mensen die positieve/negatieve ervaringen hebben met 1 van de bovenstaande toestellen?

Nokia E71 gesneuveld. Nu Nokia E63:

b176253.jpg

Bijna exact hetzelfde. Vind m zelfs nog fijner misschien. Ligt wat beter in de hand en is lichter.

Vanwege problemen met mijn telefoon mag ik een nieuwe kiezen.

Het gaat om de volgende toestellen:

Samsung I900 Omnia
Sony Ericson X1 Experia
Samsung I8510
BlackBerry 8820
BlackBerry 9700 Bold

Nu twijfel ik alleen nog welke ik neem, ben sowieso geen voorstander van schuif-toestellen.

Mensen die positieve/negatieve ervaringen hebben met 1 van de bovenstaande toestellen?

hoezo alleen uit die?.. meestal heeft ruil toch gewoon met waarde te maken?

Ik wacht liever ff update 1.2 af
Maar wanneer die beschikbaar is?

Neem aan dat jij hem overgeclockt hebt? Moeilijk?

staan ontzettend veel how-to's op het internet.
bijna alle info over de n900 is zowiezo te vinden op meamo.org

ik heb hem inmiddels overgeklockt. in een scheet en een zucht gebeurt.
maar zeker weten een aanrader! alles loopt merkbaar vlotter.
zeker bij emulators en internetten is het goed te merken.
verder heb ik het gevoel dat ie bijna niets meer aan stroom verbruikt dan normaal.
normaal gaat ie in standby op 250 mhz. dit word ook aangepast naar 125 mhz.
dus de tijd dat ie in je zak zit en niets doet, is ie zuiniger.

al met al vind ik het een "snelheid" die meer bij de n900 past.

EDIT: enigste schijt is dat het nog wel eens problemen geeft als je het met windows 7 wilt doen.
op xp doet ie het zo goed als altijd

staan ontzettend veel how-to's op het internet.
bijna alle info over de n900 is zowiezo te vinden op meamo.org

ik heb hem inmiddels overgeklockt. in een scheet en een zucht gebeurt.
maar zeker weten een aanrader! alles loopt merkbaar vlotter.
zeker bij emulators en internetten is het goed te merken.
verder heb ik het gevoel dat ie bijna niets meer aan stroom verbruikt dan normaal.
normaal gaat ie in standby op 250 mhz. dit word ook aangepast naar 125 mhz.
dus de tijd dat ie in je zak zit en niets doet, is ie zuiniger.

al met al vind ik het een "snelheid" die meer bij de n900 past.

EDIT: enigste schijt is dat het nog wel eens problemen geeft als je het met windows 7 wilt doen.
op xp doet ie het zo goed als altijd

Ben nog altijd aan het twijfelen.
De mod die zorgt dat je wel nog steeds updates blijft krijgen is op 800mhz?
Heb jij die ook geprobeerd? Of alleen de 900mhz?

Status
Not open for further replies.
Back