Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Tja...

Samsung I900 Omnia > oud wm toestel, alleen met custom rom fatsoenlijk mee te werken...
Sony Ericson X1 Experia > oud wm toestel, wel mooie en degelijke behuizing. Zou mijn keuze zijn.
Samsung I8510 > slider... symbian toestel waar niet veel software voor is
BlackBerry 8820 > BB moet je willen
BlackBerry 9700 Bold > idem, deze is het fraaiste van de 2 BB's

Geloof me, een X1 wil je niet. Ik zou lekker voor die 9700 Bold gaan, nieuwste toestel en supergoed/fijn/snel.

Revieuws daarvoor waren iig goed, ze 'missen' allemaal wel iets, de ene heeft meer geheugen, andere langer stand-by/gesprek etc...

Nokia E71 gesneuveld. Nu Nokia E63:

Bijna exact hetzelfde. Vind m zelfs nog fijner misschien. Ligt wat beter in de hand en is lichter.

Had nog nooit van E63 gehoord :)

Wil deze binnenkort wel hebben;

[ir]http://www.partnersintelecom.nl/images/klant/16/Nokia%20E72.jpg[/ir]

Kan weinig mis mee gaan denk ik :)

Mag bij T-mobile 4 maanden van tevoren al verlengen, en ben m'n 6300 & 6500 Slide aardig beu :P X6 nog in m'n handen gehad vanmiddag, ook wel een leuk toestel...

X6 heb ik ook nog naar gekeken, mooi ding en helemaal niet duur. Ik lees alleen vaak dat de touchscreen versie van symbian nog onderontwikkeld is.

Ben nog altijd aan het twijfelen.
De mod die zorgt dat je wel nog steeds updates blijft krijgen is op 800mhz?
Heb jij die ook geprobeerd? Of alleen de 900mhz?
Ik heb dit gebruikt:
http://my.opera.com/yodude/blog/how-to-overclock-the-n900-to-a-relatively-safe-r-800mhz

Dan blijft je N900 info bestaan, dus kan je gewoon updaten en heb je nergens last van.

In idle clockt 'ie terug naar 125 mhz terwijl dit standaard naar 250 mhz is, dit zou dus zelfs zuiniger moeten zijn als die in je broekzak zit :p

Probleempje, vanmorgen mijn N97 Mini ontvangen, btje mee lopen kutten vandaag maar niks gedownload of muziek eropgezet oid. Nu wil ik nieuwe e-mail ophalen en dan zegt ie dat het geheugen volzit :X. Hoe krijg ik dit weg?

Kan iemand me misschien vertellen waar ik ergens leuke spellen voor de HTC HD2 kan downloaden. Liefste gratis :)

Alvast bedankt.

Vraagje: Mijn N96 doet het af en toe prima, maar dan zomaar ineens weer megatraag (druk op play knopje en een halve minuut later gaat er pas wat spelen). Heb er niet gek veel (meer) op staan, en aan programma's etc ook niet veel geks.

Is er een reset oid mogelijk?

Kan iemand me misschien vertellen waar ik ergens leuke spellen voor de HTC HD2 kan downloaden. Liefste gratis :)
Alvast bedankt.
Ik vrees dat wanneer je dit moet vragen, een windows mobile toestel geen verstandige keuze is voor jou. http://www.bestwindowsmobileapps.com/category/app-store/games

Vraagje: Mijn N96 doet het af en toe prima, maar dan zomaar ineens weer megatraag (druk op play knopje en een halve minuut later gaat er pas wat spelen). Heb er niet gek veel (meer) op staan, en aan programma's etc ook niet veel geks.
Is er een reset oid mogelijk?
*#7370# FOR HARD-RESET- deletes all user info

How to do it:
- at Standby Screen type-in => *#7370#
It will ask for “Restore all phone settings-phone’ll restart….”
Then it asks for security code enter factory default => 12345

Status
Not open for further replies.
Back