Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Bij HTC kan je alleen bedraad opdates draaien, dus via activesync. Ook kan je gewoon de update downloaden en op het geheugen van het toestel plaatsen en daarvandaan laten draaien. Die windows update werkt bij htc overigens nooit.

én aangezien een X1 gewoon een HTC onderhuids is... USB kabel eraan hangen en even via de Sony site de updatesoftware downloaden.

Jaartje verlengd, kon kiezen uit diverse phones oa BB maar aangezien slechte ervaring met huidige BB weer naar good old Nokia. Kijken hoe die het uithoud :P

nokia-e72.jpg

Deze week binnen ws, ben benieuwd

Kan ook verlengen bij HI,

Vraag me af in hoeverre ik korting kan krijgen op mijn nieuwe abbonement.

De aanbieding nu (op internet) is om me te houden en 60 euro korting te geven op een E72, maar ik wil eigenlijk meer. Heb een zgn E status bij Hi en wil sowieso het toestel gratis maar kan je als je dreigt over te stappen ook korting krijgen op bundels en/of abbokosten?

Sjoerd zal dat vast weten :) Ik zou overigens (ook na het hier gevraagd te hebben :P) gewoon naar een HI winkel gaan en daar gaan vragen wat er mogelijk is.

Sjoerd zal dat vast weten :) Ik zou overigens (ook na het hier gevraagd te hebben :P) gewoon naar een HI winkel gaan en daar gaan vragen wat er mogelijk is.

Ja het schijnt dat die winkels een vaste marge hebben en dat die weinig kunnen aanbieden, en dat ze op een helpdesk afdeling 'verder mogen' gaan.

Pls correct me if im wrong.

Sja, E is wel hoog. Ik weet dat dat altijd een flinke korting was (zowel op 1 als 2 jarige abo's). F zit er boven en dan is zo ongeveer alles gratis. Maar misschien is het aangepast in de loop der tijd.

Wat is het abo dat je wilt? Ik kan nog wel in het systeem om prijzen op te zoeken, maar ik kan niet meer kijken hoeveel korting 'E' is bij jou.

Sja, E is wel hoog. Ik weet dat dat altijd een flinke korting was (zowel op 1 als 2 jarige abo's). F zit er boven en dan is zo ongeveer alles gratis. Maar misschien is het aangepast in de loop der tijd.

Wat is het abo dat je wilt? Ik kan nog wel in het systeem om prijzen op te zoeken, maar ik kan niet meer kijken hoeveel korting 'E' is bij jou.

300 min / 1000 sms / en internet en dan voor 12 maanden. Als het goed is kost dit :

48,95 p/maand en betaal je 1 malig 19,95 voor een E72. Ik denk dat ik met mijn E status die 19,95 wel goed kan praten, wat ik me alleen af vroeg, komt het wel eens voor dat er korting op de maandelijkse abbonement prijs gegeven wordt? Dat je voor je sms en internet bundel bijvoorbeeld 5 euro per maand betaald ipv 10.

Vorige week toen ik mijn abbo verlengde bij Hi was er korting op het internet bundel, zal nu vast nog wel zo zijn.

2,95 per maand (voor 12 maand) daarna 9,95. Voor het snellere abbo 7,95 (voor 12 maand) en daarna 14,95 uit mijn hoofd.

Ja dat is inderdaad voor 2 jaar, dat verdienen ze dan wel terug :)

Ik wil voor 1 jaartje, omdat mn telefoon het meestal niet langer doet :D

300 min / 1000 sms / en internet en dan voor 12 maanden. Als het goed is kost dit :

48,95 p/maand en betaal je 1 malig 19,95 voor een E72. Ik denk dat ik met mijn E status die 19,95 wel goed kan praten, wat ik me alleen af vroeg, komt het wel eens voor dat er korting op de maandelijkse abbonement prijs gegeven wordt? Dat je voor je sms en internet bundel bijvoorbeeld 5 euro per maand betaald ipv 10.

Enig idee Sjoerd?

Jep en dat werkt niet zo. Die korting wordt alleen gegeven op een telefoon. Carkit valt er soms ook onder.

Jij betaalt:

35e abo (300min)
10e (Eindeloos SMS)
10e (Eindeloos Online)

Dus 55e. Dan heb je een 'winkel' abo wat betekent dat je na de 1e minuut per sec. afrekent en niet maandelijkse korting op je abo krijgt (edit: ik lees net op de Hi site dat dit niet meer zo is :s, vaag, http://hi.nl/Productinfo/Abonnement/Tarieven-Hi-Abonnement.htm). Afhankelijk vd netwerkactie krjg je dan misschien nog 75% korting op je bundels voor de 1e x maanden.

Dan betaal je in de winkel voor een E72 icm een CV van 1 jaar € 179,95 waar de korting van E vanaf gaat. Als ik moet gokken zou ik zeggen dat je dan op 0 uitkomt, maar het kan veranderd zijn en ik kan er naast zitten.

Jep en dat werkt niet zo. Die korting wordt alleen gegeven op een telefoon. Carkit valt er soms ook onder.

Jij betaalt:

35e abo (300min)
10e (Eindeloos SMS)
10e (Eindeloos Online)

Dus 55e. Dan heb je een 'winkel' abo wat betekent dat je na de 1e minuut per sec. afrekent en niet maandelijkse korting op je abo krijgt (edit: ik lees net op de Hi site dat dit niet meer zo is :s, vaag, http://hi.nl/Productinfo/Abonnement/Tarieven-Hi-Abonnement.htm). Afhankelijk vd netwerkactie krjg je dan misschien nog 75% korting op je bundels voor de 1e x maanden.

Dan betaal je in de winkel voor een E72 icm een CV van 1 jaar € 179,95 waar de korting van E vanaf gaat. Als ik moet gokken zou ik zeggen dat je dan op 0 uitkomt, maar het kan veranderd zijn en ik kan er naast zitten.

Hmm oke thnx voor de info!

Heb op de HI site gekeken en daar betaal ik 48 euro per maand voor die 300min/1000sms en internet. Het toestel kost dan nog 20 euro. Het toestel wil ik sowieso gratis omdat ik dan mn contract verleng.

Maar goed, misschien dat ik zo de klantenservice ff bel dat ik mn contract wil verlengen en als ik dan wat korting kan krijgen (de 1e 3 maanden) op bijvoorbeeld een internetbundel dan doe ik dat gewoon.

Het is inderdaad sinds kort niet meer zo dat je in winkels een abbonement afsluit dat je dan per seconde betaalt. Het is nu overal per minuut, wat ik opzich wel jammer vind.

En dan nog iets, weet iemand hoe het zit met de ingang van het nieuwe abonnement, stel ik sluit 2 maanden voordat mijn huidige contract afloopt bij dezelfde provider een nieuw contract af met een nieuw toestel. Kan ik dit nieuwe toestel dan meteen na ontvangst gebruiken met het nieuwe contract of moet je eerst het oude uitzitten?

LAats even mogen spelen met een Xperia X10. Iemand die ik ken werkt bij BC en had er dus 1 gekregen. Wat een MEGA vet toestel. Touch werkt ook echt super, net zo goed als mijn eigen iPhone 3G. Is echt een kanshebber als volgend toestel.

Misschien weten jullie dit hier.

Mijn moeder heeft net een n97 mini besteld. En dat heeft ze gedaan met de reden "de fm transmitter"
Zoals de n97 en n900 ook bezitten, nou zie ik op een aantal sites staan dat deze bij de Mini er niet inzit.? iemand hier ervaring mee?
En is dat programma eventueel te downloaden of is dat een stukje hardware?
Anders word het toestel omgeruild voor een n97 namelijk.

Misschien weten jullie dit hier.

Mijn moeder heeft net een n97 mini besteld. En dat heeft ze gedaan met de reden "de fm transmitter"
Zoals de n97 en n900 ook bezitten, nou zie ik op een aantal sites staan dat deze bij de Mini er niet inzit.? iemand hier ervaring mee?
En is dat programma eventueel te downloaden of is dat een stukje hardware?
Anders word het toestel omgeruild voor een n97 namelijk.

http://www.nokia.nl/ontdek-alle-toestellen/alle-toestellen/nokia-n97-mini/specificaties#Design

thanks maar staat dus niks over op.

blinde.

"Muziek en audio

Muziekfuncties
Comes With Music*
Nokia Nseries Muziekspeler
Music Recommender
Music Store
Nokia Music Manager (toepassing op computer)**
Muziek codecs: .MP3, WMA, AAC, eAAC, eAAC+
Muziek meta-data ID3 tags, albumvoorkanten
Bitsnelheid tot 320 kbps
DRM-ondersteuning WM DRM, OMA DRM 2.0/1.0
FM-radio in stereo (87,5-108 MHz/76-90 MHz), RDS
*Comes with Music is alleen beschikbaar in bepaalde regio's
**Compatibele computer vereist
Radio
"

blinde.

"Muziek en audio

Muziekfuncties
Comes With Music*
Nokia Nseries Muziekspeler
Music Recommender
Music Store
Nokia Music Manager (toepassing op computer)**
Muziek codecs: .MP3, WMA, AAC, eAAC, eAAC+
Muziek meta-data ID3 tags, albumvoorkanten
Bitsnelheid tot 320 kbps
DRM-ondersteuning WM DRM, OMA DRM 2.0/1.0
*Comes with Music is alleen beschikbaar in bepaalde regio's
**Compatibele computer vereist
Radio
"

Blinde. ik heb het over een Fm Transmitter, geen ontvanger ;)

Status
Not open for further replies.
Back