Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
ik heb ook alleen het scherm gedaan. met dat matte had ik niet echt zoiets van dat MOET gebeuren..

voor een collega destijds de hele tel gedaan maar had zoiets van daar ga ik niet meer aan beginnen.

Heb ook zo'n iShield op mn Hero zitten.. Het aanbrengen ging opzich prima, je moet je alleen niet al te druk maken als er bubbeltjes enzo onder blijven zitten, die verdwijnen namelijk vanzelf :) Je kan het dus beter 's avonds doen, zodat het 's nachts de tijd heeft..

je kan als je je beeldscherm wil beschermen beter een brando ultra clear erop bevestigen. Zeer makkelijk te doen en zonder luchtbellen ;)

Pidgin :p Staat in de maemo store onder Netwerk. Je hebt alleen pidgin + eventueel dat language pack als je hem in het NL wilt nodig.

Pecan kan ook, maar dan krijg je je berichten bij Conversaties en je msn contacten bij je telefoon contactpersonen. Dat krijg je ook als je die pidgin protocol plugin installeert maar dat vind ik echt onoverzichtelijk. Pidgin kan ook custom smileys weergeven en gebruik, en tekst opmaakt etc. Dat kan Pecan niet.

Last edited:
Dat vind ik wel een beetje jammer dat de N900 nog niet helemaal af is! aantal apps die er nog niet op staan ect.

in welke zin nog niet af? ik vind het een opmerking die niet klopt.
t is meer in de zin van die apps zijn nog niet uit. niet dat ie niet af is imo

Ach tis meer dan af.
Alleen zullen er met de tijd steeds meer apps komen.
Het is ook een ontwikkel platform dat maemo

daarom, t is een tweaker phone ipv een apple fanboy phone :P

Juist en maakt hem 10x beter aan fancy appelboy phone:winner:

edit: net ff met die fm transmitter via de autoradio gespeelt. das ook wel een toff feature opzich. alleen nou krijg ik slamfm en juizefm er weer niet op.
Weet iemand hoe ik aan die links kom?

Last edited:
Misschien weet iemand het hier, ik ben op zoek naar een app voor me iphone die een rit bijhoud. Dus zeg maar je gereden snelheden, gemid. snelheid en daarna de route die je heb gemaakt in google maps laat zien. Ik weet dat zoiets bestaat, weet iemand hoe het heet?

Idd in de zin van de apps wat er nog niet op zitten.
Ik denk zo van: je betaald genoeg geld voor zo'n toestel en dan krijg je net niet alles.
Dat vind ik dan jamer.

daarom, t is een tweaker phone ipv een apple fanboy phone :p

Gelukkig ben ik geen apple fanboy:P

Aantal apps die er nog niet opstaan? Is er een lijst dan met apps die uit MOETEN komen die er nog niet zijn? 8P

Heb me screen protector erop, bubbel loos al tijdens het aanbrengen laat hem nu vannacht lekker drogen :p

Status
Not open for further replies.
Back